CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









dráha - letošní časy

muži 3.000m                                                            
Nykodým Miloš00:09:1429.1.2017
 
ženy 3.000m                                                            
 

zatím nenahlásili:

muži 3.000m                                                            
Glonek Jakub 
Hájek Daniel 
Kettner Vojtěch 
Král Vojtěch 
Kubát Pavel 
Kubelka Tomáš 
Minář Marek 
Petržela Jan 
Semík Ondra 
Šedivý Jan 
 
ženy 3.000m                                                            
Chromá Kateřina 
Hančová Petra 
Horčičková Vendula 
Hrušková Barbora 
Indráková Adélka 
Kabáthová Eva 
Knapová Jana 
Kosová Denisa 
Tužilová Magdaléna 
Štičková Anna 
 
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
následující akce RD
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
Pomalé a rychlé uhlohydráty
Některé uhlohydráty se štěpí rychleji než jiné. Rychlé uhlohydráty způsobují větší výkyvy hladiny krevního cukru než ty pomalé. Obecně by se měly konzumovat před závodem ty pomalé a po závodě ty rychlé. Příklady - pomalé: fazole, čočka, těstoviny, tmavý chléb, mléčné výrobky, jablko, banán, džus. Rychlé: vařená rýže, kornfleky, bílý chléb, vločková kaše, brambory.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN