CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









dráha - letošní časy

junioři 3.000m                                                            
 
juniorky 3.000m                                                            
 

zatím nenahlásili:

junioři 3.000m                                                            
Bendák Jan 
Bořánek Michal 
Bořil Jan 
Černocký Libor 
Hirš Otakar 
Hlaváč Ondřej 
Křivda Tomáš 
Navrátil Šimon 
Netuka Vojtěch 
Pek Daniel  
Rusin Jan 
Semrád Ladislav 
Sýkora Vojtěch 
Vandas Daniel 
Volák Ondřej  
Wolf Filip 
 
juniorky 3.000m                                                            
Chaloupská Barbora 
Čechová Tereza 
Firešová Markéta 
Janošíková Tereza 
Kopecká Anna 
Malinová Apolena  
Nováková Tereza 
Novotná Klára 
Odehnalová Tereza 
Peterová Jana 
Rückerová Šárka 
Sieglová Eliška 
Větříčková Andrea  
Vyhnálková Barbora 
 
týmová zóna        
osobní weby juniorů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce JRD
Jak vyzrát na kyselinu?
Anaerobní toleranční trénink rozvíjí schopnost lépe ustát a odbourávat tvořící se laktát, který omezuje výkon. Pro orienťáka je vhodné např. běhat opakovaně 30-90" naplno do kopce s pauzou 2-3x delší. Doba úplného zotavení je dlouhá - 24-96 hodin. Tréninkový efekt je krátkodobý a úplně zmizí během měsíce. Používá se jako ladící trénink, 4-8 týdnů před závody.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN