CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









JMS 2017: úvodní krátká trať
 
11.07.2017 | zobrazení 310
15., 17., 20., 21., 22., 25., 27. Toto není losování sportky, ale vyrovnané výkony českých závodníků v dnešním finálovém závodě na krátké trati, který se spolu s kvalifikací běžel poblíž vesnice a jezera Viitapohja.

Tratě kvalifikace překvapily svojí zdánlivou jednoduchostí hlavně v druhé části, kdy se závodníci museli prokličkovat mezi poli a kde byla spousta průseků po těžbě dřeva. V těchto místech byl umístěn i pre-start finále, a tak se mohli trenéři sami přesvědčit o tom, jak moc je průběžný bílý les a jaká je viditelnost.

Finálový závod se odehrával v dopředu známém prostoru, který museli pořadatelé zveřejnit, aby nedošlo k nefér podmínkám díky dopolední 2. etapě FIN5 na stejné mapě.
K dispozici jsme měli starou mapu, která je o proti té závodní mnohem více detailní a právě přílišná generalizace nám dělala největší problém.

Do medailových bojů se na základě kvalifikace vydalo všech šest juniorů a tři juniorky - Barča Ch., Terka J. a Anička K.

Chyby, chybky, chybičky se ve finále nikomu z Čechů nevyhnuly a odsunuly je na přelom druhé a třetí desítky. V podobném duchu běžely i Terka s Barčou , kdy bohužel dohledávaly 1 - 2 kontroly trochu déle. V béčku si po včerejšku spravily chuť Bára V. s Terkou Č.

Pro zlaté medaile si v obou kategoriích doběhli největší favorité - Simona Aebersold a domácí Olli Ojanaho.

Připojení je tu slaboučké, a tak více materiálu doplníme později :-).

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
prázdninové VT    19.-28.8.
Žabljak (MNE)  (JRD)
následující akce
SP série 3    24.-27.8.
Cesis (LAT)  (RD)
Kemp MS    28.8.-1.9.
Cesis (LAT)  (RD)
Euromeeting    1.-3.9.
Moss (NOR)  (RD)
Mapový kemp    4.-7.9.
Norsko  (RD)
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
K čemu jsou "ANP tréninky"?
Stěžejní fáze působící na rozvoj maximální spotřeby kyslíku a posunování anaerobního prahu. Mají centrální účinek, dají se trénovat alternativně. Podle posledních výzkumů je nejefektivnější běhat týdně 3-4 takové fáze s délkou zatížení nepřevyšující 30 minut. Vhodné je rozdělení do intervalů, např 3 minuty běh intenzitou 90% TFmax + 3 minuty odpočinek. (Do takové kategorie spadají i závody.)
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN