CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Plán akcí JRD pro sezónu 2018
 
05.10.2017 | zobrazení 2010
Následující sezónu zahájíme po třech letech opět na české půdě, přesto v odlehlejších Novohradských horách v termínu 16.–19. 11. Poté se sejdeme až po Novém roce.

:: plán akcí 2018

Většina akcí v první půli sezóny, jak vyplývá z jejich popisu, je zaměřena na JMS v Maďarsku. To se poběží ve specifickém polootevřeném terénu s písečnými dunami včetně negativních tvarů, prorostlým jalovcem. K tomu navíc přidáme osvědčené lyžařské soustředění na Vysočině, kde je i dostatek map v případě nedostatku sněhu. Abychom zavítali také trochu do kopců a nabrali sílu potrénujeme na konci dubna na Paprsku (tam už snad bez lyží). V srpnu proběhne tradiční zahraniční soustředění s dorostem a sezónu zakončíme na JECu ve Švýcarsku.

Skupina reprezentantů absolvuje 2x vyšetření u MUDr. Pozdíška v Mohelnici na začátku tréninkového období (prosinec/leden) a pak pro kontrolu před závodním (v dubnu). Stejně jako v předchozích sezónách se mohou jako samoplátci přidat sledovaní.

Novinkou v plánu přípravy je organizace půldenních/jednodenních tréninků nejčastěji o volné sobotě či neděli v místě, kde se rekrutuje nejvíce reprezentantů (typicky Praha, Brno, Luhačovice, Hradubicko, Ještědsko, ale i jinde dle aktuální situace) + navíc ostatní by měli možnost dorazit. Trénink může být součástí například soustředění TSM, akademií či oddílů. Náplní by byl mapový nebo jen běžecký trénink a následné posezení se závodníky příp. i jejich trenéry s rozborem tréninku. Tréninky by byly dobrovolné a do určité míry open. Místo a datum konání bude oznámeno vždy cca 3 týdny dopředu. Hlavním přínosem má být zprostředkování tréninků ve skupině s kvalitními sparingpartnery a motivace do tréninku během dlouhého zimního období.

Všechna soustředění kromě úvodního srazu jsou určena pro skupinu reprezentantů i sledovaných a navíc u označených akcí rádi přivítáme i další zájemce.

Případné další dotazy rád zodpovím.
Košík

 
tisk
  narozky dnes slaví
 Jakub Glonek   
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
Pomalé a rychlé uhlohydráty
Některé uhlohydráty se štěpí rychleji než jiné. Rychlé uhlohydráty způsobují větší výkyvy hladiny krevního cukru než ty pomalé. Obecně by se měly konzumovat před závodem ty pomalé a po závodě ty rychlé. Příklady - pomalé: fazole, čočka, těstoviny, tmavý chléb, mléčné výrobky, jablko, banán, džus. Rychlé: vařená rýže, kornfleky, bílý chléb, vločková kaše, brambory.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN