CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









VT Šumava
 
08.01.2004 | zobrazení 3055
Trochu informací o první letošní akci RD


Přihlášení k 11.1. (akce je určena pro RDA a RDB, osloveni byli i někteří sledovaní):
D - Dana (do CT), Marta (od ST), Zuzka (do PA), Zdenča (do PA)
H - Jedla, Ruda, Pichal, Lala, Bingo, Sosak, Olaf, Švihák (od ST)
sled.: Plech, Mrazák do ST, Žokej, Zbyněk, Ivča H, KaNo
RT - Tom, RN

Termín akce: 24.-31.1. (SO-SO)

Sraz: v sobotu 24.1. do 12:00 na místě

Místo: penzion Babůrek aneb "návrat po 10-ti letech na místo činu" - alespoň pro některé (je to u Nových Hutí, je vyznačen i na tur. mapách)

Ubytování: podkrovní pokojíčky, WC a sprcha na patře

Strava: plná penze (slušné porce)

Program:
- běžecké lyžování (tratě Zadov a jiné stopy)
- běžecké tréninky (podle podmínek i terénem)
- večer nalejvárna ;-) (jde o informace...)

Doprava: je potreba se domluvit do aut, verejnou dopravou by to bylo zdlouhavé

Co s sebou: lyžařské a běžecké vybavení na 2 fáze (nezapomeň tréninkový stejnokroj), busolu, kdo má tak věci na hokej, výbavu na jiné zimní radovánky (na Zadově se jezdí i s kopce; permice však svaz nehradí), kdo bude mít zájem něco konzultovat tak si vezme plány a deníčky

Jiné: v průběhu akce se taky budou podepisovat represmlouvy, fasovat něco od Hi-Tecu a přijede Kazboš abychom dotahli do konce akci Boty do roboty (clenove B-tymu slozi na miste prispevek)

Informace: Radovan 732 445679

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
SP finále    29.9.-1.10.
Grindelwald (SUI)  (RD)
úvodní soustředění    16.–19. 11.
Novohradské hory  (JRD)
úvodní sraz RD    23.-26.11.
Litomyšl  (RD)
Doba zotavení je klíčem k růstu výkonnosti
Doba zotavení po tréninku závisí zejména na intenzitě, méně i na délce práce. Doby plného zotavení: nízká intenzita (60-75%) 6-36h, střední intenzita (75-85%) 12-48h, vysoká intenzita (85-95%) 24-72h, naplno (95-100%) 24-96h, speciální posilování/ anaerobní trénink 24-96h. Určující je i trénovanost jedince. Doba zotavení je klíčovou veličinou při smysluplném sestavování tréninkového plánu.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN