CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









eRD: Součty 2005 vedeme on-line
 
23.11.2004 | zobrazení 2849
Vlevo na stránce se zjevil vstupní formulář k modulu Součty On-line. Nejenom, že tam straší, ale snad i funguje.

Znamená to, že od letoška budeme evidovat součty na webu.

To má pár výhod:
- jsou snadno přístupné
- jste nuceni napasovat se všichni do jednoho formátu, což pomáhá poměřitelnosti
- odpadá naše nezáživná mechanická práce při zpracování
- tabulka je dynamická ... ve vstupním formuláři zobrazení můžete specifikovat období součtu a ve výpisu můžete poklepáním na název sloupce libovolně měnit kritérium řazení

Pokyny pro práci jsou jednoduché:
- první zavedení do DB součtů proběhne automaticky při prvním pokusu o vkládání čísel
- čas se zadává v hodinách s desetinnou tečkou, na jedno desetinné místo
- popis kolonky se zjeví po najetí myší na název sloupce
- bez správného RČ si neškrtnete (podmínkou je být správně zavedený v DB členů RD - někteří mi ještě nedali RČ abych je mohl založit)
- záznamy se dají libovolně aktualizovat a přepisovat

Snažil jsem se to otestovat ale nějaký problém se určitě najde. Dejte mi v tom případě hned vědět, prosím. Dík. (Budu rád i za konstruktivní připomínky k podobě aplikace.)

Tréninkový rok začal 1.11., takže 29.11. očekávám první záznamy ;-)

//Radovan

PS: Připomínám nutnost aktualizovat si svoje osobní údaje na webu!!

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
úvodní soustředění    16.–19. 11.
Novohradské hory  (JRD)
úvodní sraz RD    23.-26.11.
Litomyšl  (RD)
Doba zotavení je klíčem k růstu výkonnosti
Doba zotavení po tréninku závisí zejména na intenzitě, méně i na délce práce. Doby plného zotavení: nízká intenzita (60-75%) 6-36h, střední intenzita (75-85%) 12-48h, vysoká intenzita (85-95%) 24-72h, naplno (95-100%) 24-96h, speciální posilování/ anaerobní trénink 24-96h. Určující je i trénovanost jedince. Doba zotavení je klíčovou veličinou při smysluplném sestavování tréninkového plánu.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN