CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









VT Doksy: rekapitulace, výsledky, mapy
 
04.04.2005 | zobrazení 3129
Middle vyhráli Dana a Bet, na krosu zaběhli nejlépe Miri a Sosák. Více...


ČT večerNoční OB, H 7.3km, D 5.9km, volně 
PÁ dopol "Mrkni a běž", Pateřinka, H i D 6.2km/400m (krátké postupy, snažit se jít na jedno kouknutí) mapa
PÁ odpol Aprílový azimuťák (testování držení směru a odhadu vzdálenosti) a paměťákové okruhy (měření času potřebného k načtení) azimuty - testovací schéma
azimuty - výsledky
paměťák - výsledky
PÁ večerhodnocení stavby tratí na japonské mapě Kurosaka 
SO dopolkros - Běh Štěpánkou (Mladá Boleslav, krajský přebor v krosu), H cca 9km, D cca 3km výsledky celk.
mezičasy H
fotky
SO odpolvrstevnicovka Hradčany, H 11.5km /600m, D 8.3km / 450m ukázka mapy 1
ukázka mapy 2
NE dopolměřený middle Karolína, H 5.7km / 380m, D 5.0km/ 310m výsledky
mapa H
mapa D


 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
SP finále    29.9.-1.10.
Grindelwald (SUI)  (RD)
úvodní soustředění    16.–19. 11.
Novohradské hory  (JRD)
úvodní sraz RD    23.-26.11.
Litomyšl  (RD)
Doba zotavení je klíčem k růstu výkonnosti
Doba zotavení po tréninku závisí zejména na intenzitě, méně i na délce práce. Doby plného zotavení: nízká intenzita (60-75%) 6-36h, střední intenzita (75-85%) 12-48h, vysoká intenzita (85-95%) 24-72h, naplno (95-100%) 24-96h, speciální posilování/ anaerobní trénink 24-96h. Určující je i trénovanost jedince. Doba zotavení je klíčovou veličinou při smysluplném sestavování tréninkového plánu.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN