CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Fakta o nominačních závodech na MS
 
13.06.2005 | zobrazení 4125
O víkendu se v lesích poblíž Balatonu běželo o nominace na letošní MS do Japonska. Jednotlivé závody vyhráli Vendula Klechová, Eva Juřeníková, Tomáš Dlabaja a Michal Horáček.


Přímo nominovaní:

Ženy - Vendula Klechová (Tesla Brno / Halden SK), Eva Juřeníková (SKOB Ostrava / Domnarvets GoIF), Zdenka Stará (Tesla Brno / Almby IK)

Muži - Tomáš Dlabaja (Žabovřesky Brno / Söders OL Tyresö), Michal Horáček (TU Liberec / Hagaby GoIF), Michal Jedlička (Slávia Hradec Králové / Tamperen Pyrintö)

Tým bude doplněn na návrh trenérů RD. Po schválení komisí reprezentace bude konečná nominace zveřejněna ve středu 15.6.

Fakta o závodech (vše nová okna):

:: MIDDLE

celkové výsledky
mezičasy D    mapa s tratí D
mezičasy H    mapa s tratí H

Dana Brožková odstoupila ze závodu pro akutní bolesti zad. Martu Štěrbovou trápily zažívací problémy. Hodně se chybovalo, i někteří medailisté: Eva Juřeníková ztratila 5 minut na předposlední kontrole, Michal Jedlička naopak 3 minuty hned na jedničce.

:: LONG

celkové výsledky
mezičasy D    mapa s tratí D
mezičasy H    mapa s tratí H

:: NOMINAČNÍ SOUČET

pořadí součtem (middle se násobí 2x)

:: FOTKY

fotky od Jirky

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
prázdninové VT    19.-28.8.
Žabljak (MNE)  (JRD)
následující akce
SP série 3    24.-27.8.
Cesis (LAT)  (RD)
Kemp MS    28.8.-1.9.
Cesis (LAT)  (RD)
Euromeeting    1.-3.9.
Moss (NOR)  (RD)
Mapový kemp    4.-7.9.
Norsko  (RD)
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
Pomalé a rychlé uhlohydráty
Některé uhlohydráty se štěpí rychleji než jiné. Rychlé uhlohydráty způsobují větší výkyvy hladiny krevního cukru než ty pomalé. Obecně by se měly konzumovat před závodem ty pomalé a po závodě ty rychlé. Příklady - pomalé: fazole, čočka, těstoviny, tmavý chléb, mléčné výrobky, jablko, banán, džus. Rychlé: vařená rýže, kornfleky, bílý chléb, vločková kaše, brambory.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN