CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Kde poběží RD na podzim?
 
12.09.2005 | zobrazení 2832
V plánu jsou 2 akce: finále SP v Itálii a Euromeeting v Estonsku.


Letošní světový pohár zakončí série závodů poblíž Říma v termínu 3.-9.10. Jednoduché to nebude, Italové našli zajímavé terény s krasovýma pasážema. ČR se zúčastní v počtu 4+4+1. Čtveřice mužů je známá: Losman, Dlabaja, Smola, Švihovský. V ženách pak budou po MČR na klasice k dvojici Brožková (přímá nominace) - Dočkalová (druhá nejlepší v pořadí SP) donominované další 2 závodnice. Naši závodníci budou určitě chtít navázat na úspěšné vystoupení v loňském finále SP v okolí Drážďan, kde jsme zaznamenali několik umístění do desítky. V letošním pořadí SP je zatím Dana Brožková šestá a Petr Losman devatenáctý.

Tradiční akcí pro B-týmy je Euromeeting. Letos se koná v Estonsku (termínově se kryje se SP) a budou to "velké" závody. Zároveň s Euromeetingem se poběží i finské Suunto Games. ČR vysílá do Pobaltí výpravu o velikosti 5H+3D+1 pod velením asistenta RD Pavla Slavíka. Nominační jistotu (podmíněnou důkazem výkonnosti na MČR) mají zatím Jan Procházka, Václav Komanec, Radka Brožková a Kristýna Kovářová. Jmenná nominace bude uzavřena po MČR na klasické trati.

V další části podzimu přijde na řadu odpočinek a zahájení příprav na další sezónu, ve které nás čeká ME v Estonsku, SP ve Francii a hlavně MS v Dánsku.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
prázdninové VT    19.-28.8.
Žabljak (MNE)  (JRD)
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
Pomalé a rychlé uhlohydráty
Některé uhlohydráty se štěpí rychleji než jiné. Rychlé uhlohydráty způsobují větší výkyvy hladiny krevního cukru než ty pomalé. Obecně by se měly konzumovat před závodem ty pomalé a po závodě ty rychlé. Příklady - pomalé: fazole, čočka, těstoviny, tmavý chléb, mléčné výrobky, jablko, banán, džus. Rychlé: vařená rýže, kornfleky, bílý chléb, vločková kaše, brambory.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN