CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Vyhraje Thierry i LOB?
 
16.03.2006 | zobrazení 3524
Do ostrého startu mezinárodní sezóny zbývá týden. V Dánsku zřídili v lese mobilní stanoviště na měření výšky sněhové pokrývky. Dnes 12.5cm. A skvělá konkurence má dilema: hřebíky, špunty, sněžnice, klasičky nebo skejty?


Věřme, že sníh si dá říct a uzná, že na přímořském Sjaelandu už nemá touto dobou co pohledávat. Na Spring Cup se sjede konkurence plná zvučných jmen. Letos je v Dánsku MS a mnozí borci spojili závody s tréninkem v okolí Silkeborgu.

Ženy povede do boje superstar Simone Niggli. Za ní se na startu šikují další jména jako Engstrand, Johansson, Marsell, Kauppi, Jukkola, Fritschy, Ryabkina, König-Salmi... Na startu bude i kompletní česká ženská reprezentace. Dana Brožková a Eva Juřeníková mají své místo v závěrečné elitní skupině, ostatní startují poměrně brzy.

Také v mužích startují šampióni: Gueorgiou, Chramov, Wingstedt, Lauenstein. V závěrečné "červené skupině" startuje s minutovými rozestupy více než třicet borců těžkého kalibru. Bude to hukot. Je jen škoda, že mezi nimi není nikdo ze čtveřice Tomáš Dlabaja, Michal Smola, Petr Losman a Jan Procházka, kteří všichni startují mezi prvními. (Pozdní přihláška?)

Aktuální výšku sněhové pokrývky, startovní listiny a další info k letošnímu Spring Cupu najdete na stránkách akce.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
SP finále    29.9.-1.10.
Grindelwald (SUI)  (RD)
úvodní soustředění    16.–19. 11.
Novohradské hory  (JRD)
úvodní sraz RD    23.-26.11.
Litomyšl  (RD)
Pomalé a rychlé uhlohydráty
Některé uhlohydráty se štěpí rychleji než jiné. Rychlé uhlohydráty způsobují větší výkyvy hladiny krevního cukru než ty pomalé. Obecně by se měly konzumovat před závodem ty pomalé a po závodě ty rychlé. Příklady - pomalé: fazole, čočka, těstoviny, tmavý chléb, mléčné výrobky, jablko, banán, džus. Rychlé: vařená rýže, kornfleky, bílý chléb, vločková kaše, brambory.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN