CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Blíží se ME v Estonsku
 
03.05.2006 | zobrazení 3341
Mnozí tvrdí: "Bude to humus!" Pro českou výpravu bude však nadcházející ME hlavně další možností proměnit tréninkouvou píli v úspěch. Humus, nehumus.


Co bychom považovali za úspěch? Nejvýš míří jistě Dana Brožková, jejíž výkony na nominačních závodech byly radostným poselstvím, že by se mohl povést skvělý výsledek. Tak trochu půjde i o revanš - na ME před dvěma lety v Dánsku se Dana při doběhu sprintu zranila a do klasiky a štafet už nemohla nastoupit.

Dobrou formu prokazují i muži, zejména Michal Smola, Petr Losman a "veterán" Vladimír Lučan - všichni běželi velmi dobře na Tiomile. Na posledním ME bylo jediným světlým bodem excelentní vystoupení Michala Horáčka na klasické trati (6.místo). Bylo by skvělé, kdyby se našim dařilo tentokrát pronikat do první patnáctky častěji.

Samostatnou kapitolou jsou štafety, kde rozhodují drobnosti a správné reakce v rozhodujících okamžicích. Na posledním ME doběhly obě naše štafety sedmé. Určitě si všichni přejeme, aby to tentokrát skončilo alespoň na velké bedně.

Centrem ME je známé lyžařské centrum Otepää na jihovýchodě země. Náročný program začíná v neděli dvoukolovým závodem ve sprintu a sérii sedmi závodů zakončí sobotní štafety. Konkurence bude opět nemilosrdná - všechny státy mají právo přihlásit do závodu 6 borců (na rozdíl od MS, kde jsou to jen 3).

Jádro výpravy odjíždí na tuto spanilou jízdu do Pobaltí ve čtvrtek ráno po vlastní ose.

Držte nám palce!

PS: A proč to má být humus? Říká se, že estonské hustníky jsou husté, bažiny hodně vodnaté a bílý les je zpestřený o prosekané klestí.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
úvodní soustředění    16.–19. 11.
Novohradské hory  (JRD)
úvodní sraz RD    23.-26.11.
Litomyšl  (RD)
Doba zotavení je klíčem k růstu výkonnosti
Doba zotavení po tréninku závisí zejména na intenzitě, méně i na délce práce. Doby plného zotavení: nízká intenzita (60-75%) 6-36h, střední intenzita (75-85%) 12-48h, vysoká intenzita (85-95%) 24-72h, naplno (95-100%) 24-96h, speciální posilování/ anaerobní trénink 24-96h. Určující je i trénovanost jedince. Doba zotavení je klíčovou veličinou při smysluplném sestavování tréninkového plánu.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN