CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









ME: Dana 9. na sprintu
 
07.05.2006 | zobrazení 3660
V centru Tartu se bežel hodně fyzický závod. O výsledku rozhodovala rychlostní kapacita a drobná zaváhání. Dana Brožková podala další ze svých světových výkonů. Nejlepší muž Petr Losman doběhl 26.


:: mapa finále sprintu (jpg 128kB, nové okno)

"Běžela jsem v pohodě, bez chyb. Cítila jsem se podobně jako na nominačkách," hodnotí Dana v cíli svůj výkon. Na první šestku to v daném "švihovém" terénu dnes nedalo, ale výkon to byl zase parádní. Zatímco zbytek pole byl naskládaný ve vteřinách, Simone Niggli totálně deklasovala ostatní a řekla si důrazně o přestup mezi muže.



Zdenča i Radka zaběhly v centru Tartu dobrý závod. Ani pro ně nebyla dnešní nekomplikovaná fyzická trať to pravé terno.

Sosák je na tom naopak rychlostně výborně - na trati dokázal vyhrát 5 mezičasů a dlouho běžel do desítky. "Pak jsem nabíhal údolíčko shora místo odspodu a přeběhl jsem ho." Chyba ho nelítostně skopla do třetí desítky se ztrátou 40" na znovuvítězného Švéda Wingstedta.



Bet si dopoledne v kvalifikaci zvrtknul kotník. Na odpoledne zatejpoval, přesto to před startem nebylo ono. Ztráta 1:16 na vítěze nevypadá nijak hrozivě, v husté evropské konkurenci však znamená až 42. místo.

Zítra se běží kvalifikace middlu, kterou z české výpravy vynechává Sosák. Startuje se v 11h českého času, na stránkách ME by snad mohl být online přenos stejně jako dnes.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
úvodní soustředění    16.–19. 11.
Novohradské hory  (JRD)
úvodní sraz RD    23.-26.11.
Litomyšl  (RD)
K čemu jsou "ANP tréninky"?
Stěžejní fáze působící na rozvoj maximální spotřeby kyslíku a posunování anaerobního prahu. Mají centrální účinek, dají se trénovat alternativně. Podle posledních výzkumů je nejefektivnější běhat týdně 3-4 takové fáze s délkou zatížení nepřevyšující 30 minut. Vhodné je rozdělení do intervalů, např 3 minuty běh intenzitou 90% TFmax + 3 minuty odpočinek. (Do takové kategorie spadají i závody.)
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN