CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









ME: v kvalifikaci middlu na 90%
 
08.05.2006 | zobrazení 3659
9 z 10 našich závodníků postupuje do zítřejšího finále. Kluci podali vesměs špičkové výkony, holky se nevyvarovaly několika větších chyb.


To jde škoda, zadní startovní pozice se budou hodit. "Ale moc se to nešlapalo," tvrdili i ti, kteří startovali vzadu.

:: ukázka mapy kvalifikace middle (nové okno)

Daně se povedla netradičně velká minela na více než 3 minuty. "Pak už jsem se skoro začala bát o postup. Tak jsem to začala dost řezat." To samé zažila i Zdenča (chyba 3.5min): "Jedna velká chyba. Pak jsem musela hodně zrychlit." Bezchybný výkon by oběma stačil hodně vysoko, doufejme, že už si to horší vybraly v kvalifikaci.

Kluci postoupili z pozic 6, 8, 10 a 11. Tentokrát se první krok na middlu povedl. Ve finále to bude opět hop trop, kandidátů na přední umístění je tolik, kolik startujících (51).

Finále startuje zítra v 11:00 českého času.


Spokojení kluci v cíli kvalifikace - Lála a Bet.


Bingo se řítí na finiš. Nakonec 8. místo ve skupině.


V Estonsku je nezvykle teplo. Lála při výklusu.


Dana zrobila "ašíbku" a sleduje kam to dnes bude stačit. Křoví tvoří bodyguardi Sláva a Mrazák.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
prázdninové VT    19.-28.8.
Žabljak (MNE)  (JRD)
SP série 3    24.-27.8.
Cesis (LAT)  (RD)
následující akce
Kemp MS    28.8.-1.9.
Cesis (LAT)  (RD)
Euromeeting    1.-3.9.
Moss (NOR)  (RD)
Mapový kemp    4.-7.9.
Norsko  (RD)
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
SP finále    29.9.-1.10.
Grindelwald (SUI)  (RD)
Mrštný jako lasička?
Protahování a cvičení na obratnost vedou nejen k prevenci zranění, ale i ke zlepšení ekonomiky běhu a výkonnosti. Protahování zlepšuje četnost zapojování svalových vláken do pohybu a rozšiřuje pohybový rozsah. Cvičení na obratnost působí na lepší svalovou koordinaci a mrštnost, což je v terénu důležité.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN