CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









ME: Sosák finišoval o bronz!
 
13.05.2006 | zobrazení 3867
Ještě nikdy nebyla česká štafeta tak blízko zlata. Od nesmrtelnosti dělilo trojici Lála - Bingo - Sosák pouhých 7 vteřin. Holky doběhly v redukovaném pořadí 6.


Zatímco v ženských to byl závod nahoru dolů, v chlapech se běželo po celou trať s minimálními odstupy. Lála dobře rozběhl, přišel v hlavním poli. Bingo exceloval na druhém úseku (3.čas) a Sosák skvělým výkonem úplně zapoměl na nepovedenou klasiku. Dvojice Andersson-Gueorgiou uhájila až do cíle těsný náskok, o další pozice finišovalo 9 borců. Sosáka opral jen norský dynamit Österbö. Být to o půl kilometru delší, finišovalo by se o zlato.



Vyhrála štafeta, ze které ani jeden její člen neběžel klasiku. Také druzí Francouzi měli dva odpočaté, třetí Noři měli svěží celý tým (bylo to papírové "béčko"). To jenom podtrhuje bravůrní výkon naší trojice.

U holek bohužel jindy superspolehlivou Martu nachytala už první farsta a ztráta v cíli byla nakonec hrozivá. Zdenča i Dana pak bojovaly, podaly kvalitní individuální výkony a stáhly všechny štafety, které popadaly z čelního balíku. Šesté místo je fajn!



Celkově výborná tečka za šampionátem. Škoda že dnes vyhlašovali jen první 3 týmy - to se stalo snad poprvé.

Bohužel nám stále stávkuje jedno auto, takže nás na hranicích zítra radši nečekejte ;)

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
Světové hry    25.-27.7.
Vratislav (POL)  (RD)
následující akce
prázdninové VT    19.-28.8.
Žabljak (MNE)  (JRD)
SP série 3    24.-27.8.
Cesis (LAT)  (RD)
Kemp MS    28.8.-1.9.
Cesis (LAT)  (RD)
Euromeeting    1.-3.9.
Moss (NOR)  (RD)
Mapový kemp    4.-7.9.
Norsko  (RD)
Jak vyzrát na kyselinu?
Anaerobní toleranční trénink rozvíjí schopnost lépe ustát a odbourávat tvořící se laktát, který omezuje výkon. Pro orienťáka je vhodné např. běhat opakovaně 30-90" naplno do kopce s pauzou 2-3x delší. Doba úplného zotavení je dlouhá - 24-96 hodin. Tréninkový efekt je krátkodobý a úplně zmizí během měsíce. Používá se jako ladící trénink, 4-8 týdnů před závody.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN