CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Dana i Sosák finišovali štafetě pro 5.místo. Úspěšné MS skončilo.
 
08.08.2006 | zobrazení 3556
Po úspěšné klasice jsme na middlu zaznamenali "jen" dvě umístění do dvacítky. Další průnik do světové špičky přišel na štafetách.


Ke konci MS byl program poměrně hektický a na zpravodajství nezbýval časoprostor. Proto jen stručná rekapitulace.

MIDDLE
Pěkný a docela náročný závod, hlavně v závěrečné polootevřené části. Lála běží ještě po půlhodině v desítce. Paralelní chyba v samotném závěru ho odsunuje až na 19. místo. Bingo to chce odbrzdit, ale kazí začátek a na průběhu dostává pokyn závěr vypustit. Solidní 15. příčku vybíhá Eva, Zdenča se bohužel po divácké výrazně ztrácí.

D - 15. Juřeníková, 32. Brožková R, 38. Stará
H - 1. Hott Johansen (NOR), 19. Lučan, 30. Šedivý, 40. Smola

ŠTAFETY
Podle množství chyb jedny z nejnáročnějších štafet posledních let. Našim se po pomalejším rozjezdu podařilo vybojovat dvě vynikající 5.místa. Ženy tak obhájily své umístění z loňska, muži se konečně po pěti letech objevili zase na velké bedně.

D - 1. Finsko, 5. ČR (Stará, Juřeníková, Brožková D)
H - 1. Rusko, 5. ČR (Lučan, Smola, Losman)

Více postřehů, obrázků a analýz přinese další číslo časopisu Orientační běh (vyjde koncem srpna).

DĚKUJEME VŠEM PARTNERŮM ZA PODPORU!
DĚKUJEME VŠEM FANOUŠKŮM ZA MILÉ GRATULACE!

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
VT Švédsko    22.4.-1.5.
Hindas, Göteborg  (JRD)
následující akce
Nominačky MS    11.-14.5.
Voru (EST)  (RD)
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Statická nebo dynamická síla?
Obě. Kromě dynamické síly, tzn. síly kontrakce svalu, je pro běžce důležitá i statická síla, kdy svaly pasivně drží určité napětí. Týká se to hlavně svalů trupu, které zakrňují i díky počítačové kultuře - např. spodní vnitřní břicho, mezilopatkové svaly... Tyto partie je třeba trénovat speciálními cviky, jinak se vystavujeme možnosti přetížení některých tělesných partií.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN