CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Pečky a ko-pečky
 
07.03.2007 | zobrazení 4014
Šéďovy sošné nožky vám přinášejí základní informace o programu srazu v Hradci Králové, který už už klepe na dveře.


Sraz RD Hradec Králové 9.-11.3.2007

Parametry některých tratí:
Pátek - NOB: H 6.6km, D 5.6km, mapa Dubinka 1:12.500, start z lávky nad Brněnskou (cílem je osvěžit techniku, ale zůstat svěží před sobotním dopolednem)
Sobota - odpolední dohledávky: H 5.9km/39k, D 5.3km/36k, mapa Biřička 1:7.500 E 2.5m, start z hráze (na trénink se přesunujeme z odpolední dráhy)
Neděle - LONG: H - 26.4km, D - 16.8km
(pro hladký průběh čtěte pokyny)

Cíle srazu:
- běžecká kapacita (lehké otestování, rady pro rozvoj)
- informace a motivace
- doplňkově mapa

Program srazu:
PA  18:30 sraz
    19:00 start nocni OB 
          (volne, na techniku, H 7km, D 5km)
    20:15 odchod na veceri

SO  9:00 odjezd na silnicni desitku (Pečky, kluci, start 11:00)  
    10:00 odběh na kopec (holky) - opakované výběhy (s Dobrou)
    15:30 dráha na Sokolu v HK 
    (vsichni - natáčení techniky běhu pri intervalech,
    kluci - pokus o limity v dálce)    
    17:00 mapový trénink - dohledávky
    19:00 večeře
    20:00-22:00 společný meeting

NE  10:00 start ultra-longu 
    (mapa, SI, H/D 160/120 min, start od ubyt. MěL HK)
    13:30 obed
    14:00 ukonceni a odjezd
Pečská 10
mapa tratě

Sraz a ubytování:
ubytovna Městské lesy HK (Přemyslova ulice, Nový Hradec Králové)


Doprava:
samospádem, jako obvykle - domluvte se na auta, nebo bus/vlak (pokud někdo bude potřebovat dovézt z nádraží, dejte vědět)

Stravování:
PA - společná večeře
SO - snídaně vlastní (k dispozici budou věci na čaj/kávu); oběd vlastní (holky můžou někam zajít); společná večeře
NE - snídaně vlastní; společný oběd

Finance:
cestovné - bude proplaceno všem
ubytování a jídlo: A zdarma, B 400,- Kc

S sebou:
SI čip, světlo, busolu, oblečení a obutí na OB i na dráhu (stačí maratonky)
...kdo potřebuje půjčit světlo, dá vědět, zkusíme sehnat

Pokud jsem na něco podstatného zapomněl, tak se mě zeptejte.

PS: Omlouvám se za zpoždění informací, vrátil jsem se až včera domů z akce POR/ISR.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
úvodní soustředění    16.–19. 11.
Novohradské hory  (JRD)
úvodní sraz RD    23.-26.11.
Litomyšl  (RD)
Laufy běhej v terénu!
Vytrvalost rozvíjí aerobní výkonnost, zefektivňuje spalování tuků, má zdravotně preventivní účinek. Dá se trénovat alternativně (lyže, kolo...), ale vzhledem k lokálnímu účinku je pro orienťáky paradoxně nutné ji hlavně naběhat v terénu - pak má i velký vliv na ekonomiku běhu a tím i na závodní výkon. Efektivní intenzita je v rozmezí cca 70-85% TFmax. Vytrvalost je základem pro zvládnutí intenzivního speciálního tréninku. Neměla by se však úplně vynechávat ani v závodním období.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN