CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Přihlašovací systém
 
01.11.2007 | zobrazení 2772
Novinkou na webu RD je přihlašovací systém, který snad pomůže zpřehlednit a zjednodušit přihlašování na jednotlivé akce RD.

Jak to funguje?

- přihlásit přes systém se můžou jen členové RD, zavedení v databázi (= ti, kteří jsou vidět v sekci REPREZENTANTI), ostatní se na případné open akce musí hlásit i nadále mailem

- pro přihlášení je potřeba se nalogovat do ADMINISTRACE (vpravo dole)

- odtamtud si otevřete kalendář akcí, kde už si podle ikonek jistě poradíte

- kromě přihlášení je možné i měnit údaje v přihlášce (znovu kliknout na tužku) a podívat se na seznam přihlášených; to všechno jen v chráněné zóně, kde to můžou studovat jen ostatní členové RD

- přihláška je jednoduchá, obsahuje jen volbu ANO/NE a dvě textová pole - jedno pro poznámky typu "přijedu až v pátek" nebo "beru auto". To druhé pole slouží pro omluvy nebo vzkazy pro kouče a zobrazí se jen koučovi.

- (!) prosím abyste do systému evidovali i své NE s příslušným vysvětlením

- SLEDUJTE TERMÍNY PRO PŘIHLÁŠKY (ty, které jsou aktuální v nejbližším měsíci se budou zjevovat v pravém sloupci)

Jako první se tam objevují oba nejbližší srazy a pak nákladnější zimní akce, u kterých bych rád znal váš zájem už teď, protože je třeba to zajednat. Upřesnění můžete psát do poznámek u přihlášky.

/R

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
VT Švédsko    22.4.-1.5.
Hindas, Göteborg  (JRD)
následující akce
Nominačky MS    11.-14.5.
Voru (EST)  (RD)
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Mrštný jako lasička?
Protahování a cvičení na obratnost vedou nejen k prevenci zranění, ale i ke zlepšení ekonomiky běhu a výkonnosti. Protahování zlepšuje četnost zapojování svalových vláken do pohybu a rozšiřuje pohybový rozsah. Cvičení na obratnost působí na lepší svalovou koordinaci a mrštnost, což je v terénu důležité.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN