CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Reprezentace míří do Francie, nechcete se přidat?
 
01.02.2008 | zobrazení 3529
Loni na podzim se čeští junioři zúčastnili Juniorského evropského poháru ve Francii. Myslím, že jediná ukázka mapy a komentář jednoho z juniorů o kvalitě téhle akce řekne víc než-li dlouhé povídání.


Po sobotní klasické trati: „Nejtěžší závod, co jsem kdy běžel!“

Po nedělních štafetách ve stejném prostoru, ale více ve skalnatých částech: „Tak to byl největší záhul na bednu, jakej jsem kdy v OB řešil.“

-------------------------------------------------------------------------------------------

Tým dospělé reprezentace se před začátkem sezóny vydává taky do těchto terénu, aby procvičil orientační techniku. A vy máte tuhle možnost taky. Ale proč běhat ve studeném, sychravém počasí na začátku března? Využijte letní prázdniny.

6 jours de l´Aveyron – to je název šestidenních závodů v těchto prostorech ve dnech 2.-9. srpna 2008.

Na startu nebude chybět ani francouzská hvězda a několikanásobný mistr světa Thierry Gueorgiou, který převzal záštitu nad těmito závody a prohlásil o nich, že… „na celém světě je jen opravdu málo terénů, které se mohou v obtížnosti vyrovnat tomuto. Budete muset řešit nespočet složitých situací. Tyto závody budou šlágrem sezóny 2008. Nechtěl bych je prošvihnout za nic na světe.“

Co k tomu ještě dodat? Krom situační mapky, odkazu na stránky závodu, snad jen to, že ÚPLNĚ každý z účastníků 6-denních obdrží od pořadatelů tento dres od společnosti NONAME.


Situační mapa s polohou závodu


Webové stránky závodu



 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
VT Švédsko    22.4.-1.5.
Hindas, Göteborg  (JRD)
následující akce
Nominačky MS    11.-14.5.
Voru (EST)  (RD)
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Rozcvičením k vyššímu výkonu i proti zranění
Rozcvička připravuje tělo na intenzivní námahu. Zahřeje organismus - lépe se transportuje kyslík i nervové signály. Např. klusání 5-10 min, svalová rozcvička, cvičení na zvýšení pulsu a na závěr stupňovaně 4x 60m. Protažení před startem je důležité (zlepšuje zapojení svalových vláken do pohybu), provádí se s kratšími výdržemi (cca 10-15s). Patří sem i koncentrace a mentální příprava před startem. Má vliv jak na výkon tak na prevenci zranění.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN