CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Šumava přála rekordům
 
11.02.2008 | zobrazení 3499
Ačkoliv jsme se ani při druhém churáňovském soustředění na místních okruzích nesvezli, tréninkové rekordy z minula přesto neodolaly.


Sněhu bylo nakonec tak akorát - lyžovat se dalo celý týden a jako bonus navíc bylo možné celkem obstojně i běhat lesem, po silnici nebo po sjezdovkách. "Když máš všechno zařízené, tak se to trénuje... A když jdou ostatní, tak jdeš taky. Navíc v takovým počasí se snad ani nedá nelyžovat," definoval kouzlo společného točení jeden z účastníků.

Natrénované objemy spíše předčily očekávání - viz. tabulka.
Na rozdíl od minulých let jsme tentokrát nezařadili žádné společné intenzivní fáze a v převážně prosluněných Šumavských hvozdech nechali všem volný prostor pro realizaci vlastního objemového snažení.

Věřím, že soustředění dalo všem účastníkům prostor pro snazší odpracování jednoho z tréninkových extrémů. Za vypíchnutí určitě stojí šestihodinové laufy na běžkách, čtyřhodinové výběhy terénem realizované dvojicí Smola - Losman nebo Olafovy neuvěřitelné 4 hodiny na rotopedu.

Přetěžování organismu určitě není správné - na druhou stranu je ale někdy nutné zaútočit na vlastní hranice. To je přínosné nejen fyziologicky, ale i mentálně. Později z toho můžete těžit. Omezením intenzity a kvalitním zázemím (strava, regenerace) jsme navíc trochu eliminovali rizika škodlivých následků.

Opět děkuju všem za poctivý a pozitivní přístup.
Další zastávka - Francie, březen, mapový kemp.

/RN

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
úvodní soustředění    16.–19. 11.
Novohradské hory  (JRD)
úvodní sraz RD    23.-26.11.
Litomyšl  (RD)
Trénuješ? Spi a jez!
Tr.efekt = trénink + (zotavení, regenerace, spánek) + jídlo. Trénink vede nejprve k okamžitému poklesu výkonnosti, po zotavení však tělo kompenzuje předchozí strast zvýšením své kapacity (tzv. superkompenzační efekt). To je smyslem tréninku. Bez pořádného odpočinku a stravy k tomu nedojde!
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN