CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Hromadný start opanovali rozbíhači
 
11.05.2008 | zobrazení 3679
Nominačky pro ME uzavřel premiérový hromadný start. Prosadili se ti, kteří v poslední době rozbíhají reprezentační áčko - Zdenka Stará a Jan Procházka.

Pokud nepočítáme improvizovaný hromadný start na klasice v zasněžené Chotěboři 1997, měl dnes hromaďák premiéru v rámci nominačních závodů RD. Díky poměrně početnému startovnímu poli byl závod docela vyrovnaný a dramatický - i když oba budoucí vítězové za to vzali hned od začátku a dlouho to vypadalo na jasnou záležitost. Závěrečná společná část ale nabídla několik hodně náročných kontrol - rozhodovalo se hlavně v rýhovišti těsně před cílem.

V ženách Dana brzy smazala půlminutový náskok, který měla Zdenča k dobru při výměně mapy a rozhodovalo se právě na předposlední kontrole v rýhách - při tom trochu zapracovala i "falešná" (mužská) kontrola na postupu.

Mužský závod proměnil Bet ve svou sólojízdu. I on však musel pořádně zabojovat. Při výměně mapy vedl o minutu, vzápětí se ale nechal stáhnout na ženskou kontrolu a skupina v čele s Petrem Losmanem a Michalem Smolou se přiblížila na rozdíl 30". Bet ale těžké kontroly v závěru ustál a žádné velké drama nepřipustil. Na dohled za ním pak v klidu dofinišoval Bingo, kterému se podařilo setřást Osina, Sosáka a Paľa.

:: výsledky s mezičasy D

:: výsledky s mezičasy H

:: mapa D

:: mapa H

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
VT Švédsko    22.4.-1.5.
Hindas, Göteborg  (JRD)
následující akce
Nominačky MS    11.-14.5.
Voru (EST)  (RD)
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Jak vyzrát na kyselinu?
Anaerobní toleranční trénink rozvíjí schopnost lépe ustát a odbourávat tvořící se laktát, který omezuje výkon. Pro orienťáka je vhodné např. běhat opakovaně 30-90" naplno do kopce s pauzou 2-3x delší. Doba úplného zotavení je dlouhá - 24-96 hodin. Tréninkový efekt je krátkodobý a úplně zmizí během měsíce. Používá se jako ladící trénink, 4-8 týdnů před závody.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN