CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Lotyšský les vábí k rozběhnutí
 
25.05.2008 | zobrazení 4084
Kdo však bezhlavě podlehne vábění, bude ošálen. Kudrnatost a místy snížená viditelnost činí z orienťáku výzvu. Na ME nás čekají nádherné a vzrušující závody.


Ventspils: Nedělní program je volnější, ale úplně se nezahálí. Dopolední model všechny příjemně navnadil - útulný les a kvalitní mapa. To v poslední době nebývá úplně pravidlem.

Odpoledne nás čeká ještě technical model (ukázka startovací procedury a ražení) a navečer půlhodinové slavnostní zahájení.

Organizačně je všechno připravené na jedničku s hvězdičkou, promyšlené do detailu tak, jak to závodníkům vyhovuje. Ubytování a stravování na vysoké úrovni, navíc na dohled od event centra, přesná pořadatelská doprava.

Zítřejší sprint asi závodníkům moc překvapení nepřinese. Dopolední kvalifikace bude asi jednodušší, náročností zhruba na úrovni našich nominaček v Olomouci. Zato odpolední finále zavede závodníky zcela jistě do velmi členitých pobřežních dun a tam se budou určitě dít zajímavé věci... Kvalifikace se běží mezi 9-11h, finále žen startuje v 15:31 a finále mužů o hodinu později.

:: mapa modelu

Několik pohledů do terénu (zkuste si je zařadit do mapy ;)







:: stránky EOC 2008

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
Světové hry    25.-27.7.
Vratislav (POL)  (RD)
následující akce
prázdninové VT    19.-28.8.
Žabljak (MNE)  (JRD)
SP série 3    24.-27.8.
Cesis (LAT)  (RD)
Kemp MS    28.8.-1.9.
Cesis (LAT)  (RD)
Euromeeting    1.-3.9.
Moss (NOR)  (RD)
Mapový kemp    4.-7.9.
Norsko  (RD)
Jak vyzrát na kyselinu?
Anaerobní toleranční trénink rozvíjí schopnost lépe ustát a odbourávat tvořící se laktát, který omezuje výkon. Pro orienťáka je vhodné např. běhat opakovaně 30-90" naplno do kopce s pauzou 2-3x delší. Doba úplného zotavení je dlouhá - 24-96 hodin. Tréninkový efekt je krátkodobý a úplně zmizí během měsíce. Používá se jako ladící trénink, 4-8 týdnů před závody.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN