CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Radčin sprintový den
 
26.05.2008 | zobrazení 3716
"Největší chyba? No asi ta klička před divákama na sběrku." Tak vypadá povedený závod. Radce se sprint na ME povedl, doběhla šestá.


Češky předvedly celkově povedený závod. Do finále postoupilo všech šest našich závodnic (to se povedlo jen třem státům), čtyři se pak v silné konkurenci umístily do 25. místa - 6. Brožková R, 12. Brožková D, 17. Juřeníková a 24. Stará. Radka podala komplexně špičkový výkon, jediným větším zaváháním byl špatný odběh od veřejné předsběrky - tam zřejmě ztratila čtvrté místo. Šesté místo na nabitém ME je ale i tak paráda.

V mužích jsme měli ve finále jen dva zástupce. Hodně jemným kvalifikačním sítem neprošli Mrázek, Lučan, Kodeda a bohužel ani Dlabaja - ten po velké chybě hned na první kontrolu. Naopak oba postoupivší mohli pomýšlet vysoko - zejména Michal Smola, který svůj rozběh vyhrál. Zatímco Jan Procházka ve finále prodal na co má - jeho 14. místo je zhruba na úrovni desátého na MS - Michal Smola bohužel spálil svůj slibně rozběhnutý závod na první těžké kontrole v dunách.

Zítra se od 11:00 místního času (10:00 v Čechách) běží kvalifikace na klasiku. Na startu bude opět 6+6 našich. Všichni jsou zdraví a v pohodě.

:: finálová mapa s postupy R.Brožkové

:: kvalifikační mapa s postupy M.Smoly













 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
VT Švédsko    22.4.-1.5.
Hindas, Göteborg  (JRD)
následující akce
Nominačky MS    11.-14.5.
Voru (EST)  (RD)
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
K čemu jsou "ANP tréninky"?
Stěžejní fáze působící na rozvoj maximální spotřeby kyslíku a posunování anaerobního prahu. Mají centrální účinek, dají se trénovat alternativně. Podle posledních výzkumů je nejefektivnější běhat týdně 3-4 takové fáze s délkou zatížení nepřevyšující 30 minut. Vhodné je rozdělení do intervalů, např 3 minuty běh intenzitou 90% TFmax + 3 minuty odpočinek. (Do takové kategorie spadají i závody.)
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN