CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Do Norska zazávodit i potrénovat
 
22.06.2009 | zobrazení 4337
Podstatná část reprezentace stráví přelom června a července běháním v terénech MS 2010. Na programu je závodní vystoupení na O-festivalenu, v rámci kterého se běží další dvě kola SP, a následný týdenní tréninkový kemp v okolí Trondheimu.


Norské světové poháry mají letos vzhledem k MS 2010 vyšší prioritu - a nejde tu o prioritu výsledkovou, spíš o nutné nabrání zkušeností. Kromě několika jednotlivců nezávodila naše dospělá reprezentace v Norsku od roku 2002... Do závodu SP proto stavíme maximální možný počet 6+6 závodníků:

ženy:
Dana Brožková, Radka Brožková, Martina Dočkalová, Eva Juřeníková, Vendula Klechová, Jana Panchártková

muži:
Tomáš Dlabaja, Vojtěch Král, Jan Procházka, Zdeněk Rajnošek, Michal Smola, Jan Šedivý

program:
pátek odpoledne - SP 3 middle
sobota odpoledne - SP 4 long
neděle poledne - štafety O-festivalen

Long se běží s hendikepovým startem na základě výsledků z middlu, proto bude důležité middle výrazně nepokazit.

stránky O-festivalenu: http://app.o-festivalen.com/dp6/en

Po štafetách se celá třiadvacetičlenná výprava přesune 500km do Trondheimu, kde se budeme v průběhu dalšího týdne snažit pochopit specifika a nástrahy místního úžasného terénu a zároveň nabrat potřebný objem a sílu v rámci přípravy na vrcholy sezóny - těmi jsou mimo srpnového MS také Světové hry na Taiwanu a Euromeeting ve Švýcarsku. Zejména pod Alpami najdou norské mapové kilometry určitě skvělé uplatnění.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
SP finále    29.9.-1.10.
Grindelwald (SUI)  (RD)
úvodní soustředění    16.–19. 11.
Novohradské hory  (JRD)
úvodní sraz RD    23.-26.11.
Litomyšl  (RD)
Jak efektivně trénovat? V lese!
Budeš dobrý v tom, co trénuješ (obecná pravda). Pokud to obrátíme: Chceš-li být v něčem dobrý, trénuj to! Pro orientačního běžce je nejdůležitějším tréninkem orientační běh vysoké intenzity. Všechno ostatní jsou alternativní formy tréninku, které využíváme proto, abychom rozvíjeli některou činnost zvlášť, z časoprostorových důvodů apod. OB vysoké intenzity je základem tréninku mnohých světových es.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN