CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Do Norska zazávodit i potrénovat
 
22.06.2009 | zobrazení 4232
Podstatná část reprezentace stráví přelom června a července běháním v terénech MS 2010. Na programu je závodní vystoupení na O-festivalenu, v rámci kterého se běží další dvě kola SP, a následný týdenní tréninkový kemp v okolí Trondheimu.


Norské světové poháry mají letos vzhledem k MS 2010 vyšší prioritu - a nejde tu o prioritu výsledkovou, spíš o nutné nabrání zkušeností. Kromě několika jednotlivců nezávodila naše dospělá reprezentace v Norsku od roku 2002... Do závodu SP proto stavíme maximální možný počet 6+6 závodníků:

ženy:
Dana Brožková, Radka Brožková, Martina Dočkalová, Eva Juřeníková, Vendula Klechová, Jana Panchártková

muži:
Tomáš Dlabaja, Vojtěch Král, Jan Procházka, Zdeněk Rajnošek, Michal Smola, Jan Šedivý

program:
pátek odpoledne - SP 3 middle
sobota odpoledne - SP 4 long
neděle poledne - štafety O-festivalen

Long se běží s hendikepovým startem na základě výsledků z middlu, proto bude důležité middle výrazně nepokazit.

stránky O-festivalenu: http://app.o-festivalen.com/dp6/en

Po štafetách se celá třiadvacetičlenná výprava přesune 500km do Trondheimu, kde se budeme v průběhu dalšího týdne snažit pochopit specifika a nástrahy místního úžasného terénu a zároveň nabrat potřebný objem a sílu v rámci přípravy na vrcholy sezóny - těmi jsou mimo srpnového MS také Světové hry na Taiwanu a Euromeeting ve Švýcarsku. Zejména pod Alpami najdou norské mapové kilometry určitě skvělé uplatnění.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
Světové hry    25.-27.7.
Vratislav (POL)  (RD)
následující akce
prázdninové VT    19.-28.8.
Žabljak (MNE)  (JRD)
SP série 3    24.-27.8.
Cesis (LAT)  (RD)
Kemp MS    28.8.-1.9.
Cesis (LAT)  (RD)
Euromeeting    1.-3.9.
Moss (NOR)  (RD)
Mapový kemp    4.-7.9.
Norsko  (RD)
Speciální silový trénink
Má přispět k dalšímu rozvoji běžeckých schopností. Provádí se explozivním způsobem s těžkou zátěží v málo opakováních. Cílem není nárůst svalové hmoty, ale aktivace nervových kanálů. (Má se zařazovat minimálně 8 hodin po běžeckém tréninku.)
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN