CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Do Norska zazávodit i potrénovat
 
22.06.2009 | zobrazení 4125
Podstatná část reprezentace stráví přelom června a července běháním v terénech MS 2010. Na programu je závodní vystoupení na O-festivalenu, v rámci kterého se běží další dvě kola SP, a následný týdenní tréninkový kemp v okolí Trondheimu.


Norské světové poháry mají letos vzhledem k MS 2010 vyšší prioritu - a nejde tu o prioritu výsledkovou, spíš o nutné nabrání zkušeností. Kromě několika jednotlivců nezávodila naše dospělá reprezentace v Norsku od roku 2002... Do závodu SP proto stavíme maximální možný počet 6+6 závodníků:

ženy:
Dana Brožková, Radka Brožková, Martina Dočkalová, Eva Juřeníková, Vendula Klechová, Jana Panchártková

muži:
Tomáš Dlabaja, Vojtěch Král, Jan Procházka, Zdeněk Rajnošek, Michal Smola, Jan Šedivý

program:
pátek odpoledne - SP 3 middle
sobota odpoledne - SP 4 long
neděle poledne - štafety O-festivalen

Long se běží s hendikepovým startem na základě výsledků z middlu, proto bude důležité middle výrazně nepokazit.

stránky O-festivalenu: http://app.o-festivalen.com/dp6/en

Po štafetách se celá třiadvacetičlenná výprava přesune 500km do Trondheimu, kde se budeme v průběhu dalšího týdne snažit pochopit specifika a nástrahy místního úžasného terénu a zároveň nabrat potřebný objem a sílu v rámci přípravy na vrcholy sezóny - těmi jsou mimo srpnového MS také Světové hry na Taiwanu a Euromeeting ve Švýcarsku. Zejména pod Alpami najdou norské mapové kilometry určitě skvělé uplatnění.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
následující akce
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
dráhový test č. 2    2.6.
Praha - Děkanka  (JRD)
nominační krátká č. 2    3.6.
Řitka  (JRD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Doba zotavení je klíčem k růstu výkonnosti
Doba zotavení po tréninku závisí zejména na intenzitě, méně i na délce práce. Doby plného zotavení: nízká intenzita (60-75%) 6-36h, střední intenzita (75-85%) 12-48h, vysoká intenzita (85-95%) 24-72h, naplno (95-100%) 24-96h, speciální posilování/ anaerobní trénink 24-96h. Určující je i trénovanost jedince. Doba zotavení je klíčovou veličinou při smysluplném sestavování tréninkového plánu.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN