CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Krásné/krásní, silné/silní – MS 2009 je tady!
 
15.08.2009 | zobrazení 4015
Je tomu přesně rok a jeden měsíc co vzlétl vrtulník k nebi z jinak prázdné louky u Skřípova. Ten den tam ale bylo všechno neobvykle jinak. Dav orienťáckých fanoušků vykouzlil bezvadnou atmosféru pro štafetový závod, pro ten nejposlednější na „českém“ mistrovství světa. Závěrem pak byla předána vlajka IOF do rukou příštích pořadatelů – Maďarska, gastronomické velmoci ;-)


Přátelé, kamáradi, je to tu. Zítra vybíháme opět naostro. V nohách nespočet kilometrů a v hlavě jen krasové závrty. Dnes jsme si naposled zlehka vydechli a slavnostně otevřeli krabice s novým vybavením. A že nám opět sluší. Což je dobře. Rádi bychom byli znovu vidět. Větve budou praskat, srdce tlouct jak divé a náš dech slyšet kilometr daleko. Energie poteče proudy dovnitř i ven. I na to se myslelo.



Dopoledne jsme se vydali na modelový trénink. Jedni už spíše šetřili síly, jiní byli doslova nezkrotní. A Mrázek tentorkát přenechal vítězství Novotnému neb Šidla šidil.



Začíná se na middlu.
Na start se staví Vendula Klechová v 10:11, Dana Brožková 10:37, Radka Brožková 10:45, Jan Šedivý 10:02, Jan Procházka 10:40 a Michal Smola v 11:00.
Sledujte ŽIVĚ na http://live.woc2009.hu. A třeba i zafanděte ;-)
Očekávame něco takového:


Olaf

 
web | tisk


týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
prázdninové VT    19.-28.8.
Žabljak (MNE)  (JRD)
SP série 3    24.-27.8.
Cesis (LAT)  (RD)
následující akce
Kemp MS    28.8.-1.9.
Cesis (LAT)  (RD)
Euromeeting    1.-3.9.
Moss (NOR)  (RD)
Mapový kemp    4.-7.9.
Norsko  (RD)
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
SP finále    29.9.-1.10.
Grindelwald (SUI)  (RD)
Jak vyzrát na kyselinu?
Anaerobní toleranční trénink rozvíjí schopnost lépe ustát a odbourávat tvořící se laktát, který omezuje výkon. Pro orienťáka je vhodné např. běhat opakovaně 30-90" naplno do kopce s pauzou 2-3x delší. Doba úplného zotavení je dlouhá - 24-96 hodin. Tréninkový efekt je krátkodobý a úplně zmizí během měsíce. Používá se jako ladící trénink, 4-8 týdnů před závody.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN