CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Pokyny pro hledání nominačních kontrol
 
08.04.2010 | zobrazení 4136
Tři závody výrazně promluví do podoby týmu pro letošní ME v Bulharsku. Páteční sprint, sobotní klasika a nedělní middle. Bližší informace:

SPRINT
sprint - pokyny (včetně startovky)
sprint - starší mapa prostoru (se zákresem zakázaných oblastí)

LONG
V plném znění platí pokyny na stránkách pořadatele Mistrovství Moravy - KSU.
Na stejném místě budou zveřejněné i startovky.
Jediná výjimka: účastníci nominačních závodů budou na shromaždišti pobývat v okolí represtanu na odděleném místě (ne se svými oddíly). Platí ZÁKAZ ZJIŠŤOVÁNÍ JAKÝCHKOLIV INFORMACÍ O TRATÍCH OD LIDÍ, KTEŘÍ UŽ DOBĚHLI! Vyhýbejte se proto situacím, ve kterých byste mohli zavadit o nežádoucí informace. Dodržování totoho zákazu nelze kontrolovat, ale je to věcí osobní sebeúcty každého závodníka.

MIDDLE
Konečné pokyny budou k dispozici až v sobotu v podvečer. Snad i na webu. (Závodníci nebydlící na společném ubytování si přes někoho zajistí přístup k týmovým informacím.)
mapa závodního prostoru (verze IOF, na které se poběží)

UBYTOVÁNÍ
- penzion Pohoda, Šubířov u Konice
- individuální přejezd na ubytování v pátek po sprintu
- je domluvená plná penze; začíná se večeří, končí se v neděli po závodě obědem; snídaně jsou doladěné podle našich obvyklých potřeb
- pokoje 2-5 osob

/RN 732445679

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
následující akce
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
dráhový test č. 2    2.6.
Praha - Děkanka  (JRD)
nominační krátká č. 2    3.6.
Řitka  (JRD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Trénuješ? Spi a jez!
Tr.efekt = trénink + (zotavení, regenerace, spánek) + jídlo. Trénink vede nejprve k okamžitému poklesu výkonnosti, po zotavení však tělo kompenzuje předchozí strast zvýšením své kapacity (tzv. superkompenzační efekt). To je smyslem tréninku. Bez pořádného odpočinku a stravy k tomu nedojde!
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN