CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









CZE selections in Trondheim
 
23.06.2010 | zobrazení 9405
Info related to the test runs in Norway. Results, maps, start lists, instructions.



LONG friday
results LONG
test runner: 78:26 (1-1:29, 2-5:44, 3-2:26, 4-8:40, 5-3:25, 6-6:01, 7-1:10, 8-1:18, 9-1:57, 10-3:48, 11-2:48, 12-7:08, 13-13:44, 14-1:03, 15-2:03, 16-0:50, 17-2:22, 18-2:00, 19-3:43, 20-3:33, 21-2:41, cil 0:33)
course - women
course - men

startlist LONG
instructions LONG

MIDDLE thursday
middle - results
course MEN (women cut 12-16)

SPRINT
results round 1 - AM
course 1 - MW
results round 2 - PM (2 male runners got some penalty seconds so the valid result order is a bit different - 1.Dlabaja, 2.Dwojak, 3.Kodeda, 4.Kowalski, 5.Sedivy, 6.Smola, 7.Kral, 8.Smehlik... ;)
course 2 - W
course 2 - M

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
Lednovka RD    19.-22.1.
Šachov  (RD)
VT lyže/mapa RD    1.-5.2.
hory  (RD)
VT hory    2.-5.2.
hory ČR  (JRD)
Únorovka RD    17.-19.2.
Kolín  (RD)
březnovka RD+JRD    10.-12.3.
Malá Skála  (RD)
Doba zotavení je klíčem k růstu výkonnosti
Doba zotavení po tréninku závisí zejména na intenzitě, méně i na délce práce. Doby plného zotavení: nízká intenzita (60-75%) 6-36h, střední intenzita (75-85%) 12-48h, vysoká intenzita (85-95%) 24-72h, naplno (95-100%) 24-96h, speciální posilování/ anaerobní trénink 24-96h. Určující je i trénovanost jedince. Doba zotavení je klíčovou veličinou při smysluplném sestavování tréninkového plánu.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN