CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









MS Norsko: Eva a mužská štafeta nejblíže k nezapomenutelnosti
 
23.08.2010 | zobrazení 4642
Češi se nakonec v Trondheimu třikrát propracovali k zamávání z velké bedny - Eva Juřeníková doběhla šestá na sprintu a mezi špičku se opět prosadily obě štafety. Muže už po několikáté dělily od medaile jen vteřiny.






Je to málo? Přestože nám ve Skandinávii tradičně tak trochu měkne krok, mířili jsme výš. Připravovali jsme se poctivě, věděli jsme přesně do čeho jdeme, o medaile se však tentokrát většinou prali jiní.



Výsledková bilance ČR (top20):
5.  štafeta mužů Dlabaja - Procházka - Smola
6.  Eva Juřeníková (sprint)
6.  štafeta žen Klechová - Juřeníková - Brožková D
9.  Dana Brožková (middle)
10. Eva Juřeníková (long)
12. Dana Brožková (sprint)
13. Michal Smola (sprint)
14. Vendula Klechová (long)
15. Vendula Klechová (middle)
15. Jan Procházka (sprint)
16. Jan Procházka (long)
18. Tomáš Dlabaja (middle)
19. Dana Brožková (long)


Díky moc všem, kteří se zapojili do přípravy na Norsko ať už jako závodníci nebo jako nosiči vody. Prožili jsme spoustu krásných skandinávských dnů, které časem určitě zase někde zúročíme!

Fotky:
u Kadeho
u Bestíka

Momentky ze slavnostního zahájení MS pro oblast Klaebu-Gjenvollhytta:









 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
VT Švédsko    22.4.-1.5.
Hindas, Göteborg  (JRD)
následující akce
Nominačky MS    11.-14.5.
Voru (EST)  (RD)
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Mrštný jako lasička?
Protahování a cvičení na obratnost vedou nejen k prevenci zranění, ale i ke zlepšení ekonomiky běhu a výkonnosti. Protahování zlepšuje četnost zapojování svalových vláken do pohybu a rozšiřuje pohybový rozsah. Cvičení na obratnost působí na lepší svalovou koordinaci a mrštnost, což je v terénu důležité.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN