CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









V tréninku se vyhni EMBARGU
 
12.01.2011 | zobrazení 4210
Organizační výbor JMS 2013 zveřejňuje embargované prostory pro JMS 2013:


V embargovaných prostorech platí obecný ZÁKAZ trénování s mapou. Pro potenciální účastníky JMS 2013 – tzn. závodníky, trenéry, členy realizačních týmů a případně další osoby, které by mohly potenciálním účastníkům JMS poskytnout jakékoliv zvýhodňující informace – platí ÚPLNÝ ZÁKAZ vstupu do těchto prostorů. Zákaz se nevztahuje na pohyb po veřejných asfaltových komunikacích (vyjma dvou zcela zakázaných částí pro závod ve sprintu – a) oplocený prostor Jiráskových sadů; b) Žižkovy sady a severní terasy starého města sousedící z jihu se Žižkovými sady, včetně oblasti Kavčího plácku a teras za divadlem Beseda).

Prostory jednotlivých závodů:

sprint: Hradec Králové: soutok řek Labe a Orlice – řeka Labe po Pražský most – Mostecká ulice – třída Československé armády – Nezvalova ulice po Malšovický most – řeka Orlice

klasická a krátká trať: železniční trať z Trutnova Poříčí do Malých Svatoňovic – Odolov – Jívka II – Jívka – Janovice – Horní Adršpach – hranice ČR/PL – Petříkovice – železniční trať z Petříkovic do Trutnova Poříčí

štafety: Hoděšovice – silnice III/298 – Bělečko – cesta Hradečnice – retenční nádrž Na Olšině – retenční nádrž Cesta Myslivců – silnice I/35 (E442) – Koliba – silnice III/29825 – Hoděšovice



 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
VT Švédsko    22.4.-1.5.
Hindas, Göteborg  (JRD)
následující akce
Nominačky MS    11.-14.5.
Voru (EST)  (RD)
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Laufy běhej v terénu!
Vytrvalost rozvíjí aerobní výkonnost, zefektivňuje spalování tuků, má zdravotně preventivní účinek. Dá se trénovat alternativně (lyže, kolo...), ale vzhledem k lokálnímu účinku je pro orienťáky paradoxně nutné ji hlavně naběhat v terénu - pak má i velký vliv na ekonomiku běhu a tím i na závodní výkon. Efektivní intenzita je v rozmezí cca 70-85% TFmax. Vytrvalost je základem pro zvládnutí intenzivního speciálního tréninku. Neměla by se však úplně vynechávat ani v závodním období.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN