CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









2012? Odstartováno!
 
28.11.2011 | zobrazení 5221
Budování cílů a hledání efektivní cesty, jak jich dosáhnout. Na Zderazi se servírovala nálož impulsů podávaná s přílohou atraktivního poběhání mezi skalkami. Rekapitulace:


p á t e k

NOB
Hromadný start, Honzova motanice mezi skalnatými hřbety. Mrazivý hvozd, -3°C.
[mapa Dj] [mezičasy Dj]
[mapa D] [mezičasy D]
[mapa H+Hj] [mezičasy H+Hj]

týmová informatoria RDD a JRD
[obsah sezení RD dospělých]

s o b o t a

téma 1: technika, taktika, trénování... co můžeme dělat lépe? (Radek Novotný)
[prezentace]
[výsledky fyziotestíku]
Stejný test se bez avizování opakoval už potřetí. Dospělí už si mohli některé otázky pamatovat (to je jen dobře, to je cílem). Olafovi se podařilo jako prvnímu zaskórovat na 100%. Naopak výsledek juniorů potvrzuje, že (ne)znalost obecných základů tréninku je jednou z našich velkých slabin.

kombotech
Mapové okruhy zaměřené na různé složky základní orientační techniky. Každý si své počínání vyhodnotí sám. Úroveň těchto schopností má být taková, aby vám umožňovala ne jen trať absolvovat a najít všechny terčíky, ale také dokázat to vždy provést poměrně přesně a navíc i v podmínkách, kdy jste pod tlakem. Řešením je rutina. Tak, jako se pravidelně věnujeme běžeckému tréninku, měla by se kontinuelně budovat a udržovat i základní technika. Vždy s absolutním důrazem na bezchybnost.
[1 - paměťák] (stejný, jako v dopoledním teoretickém cvičení)
[2 - odběhy delší]
[2 - odběhy kratší]
[3 - vrstevnicovka]
[4 - směry lehčí]
[5 - směry těžší]
[6 - objekty delší]
[6 - objekty kratší]

téma 2: jak dosáhnout na top6 / cesta k úspěchu skrze vlastní life management (Vašek Zakouřil ml.)
O budování cílů a dláždění cesty k jejich naplnění. Probourávání zdí. Životní cykly. Příklady.
(Nakopávací úvodní přednáška, na kterou by na dalších víkendovkách mělo navázat povídání na konkrétnější úrovni, případně i formou konzultací. Prezentace - brzy bude v sekci PODKLADY v privátní zóně.)

téma 3: rozvoj specifických vytrvalostních dovedností (Jan Kalenda)
Jaké jsou aktuálně základní principy pro efektivní rozvoj běžecké kapacity?
(I tato velmi obohacující osvěta bude mít pokračování v podobě zaměření na nástin skloubení rozvoje obecné běžecké kapacity a pro OB specifických silově motorických parametrů. Prezentace - sekce METODIKA.)

Podvečerní krátká minibojovka zavedla vycházkové týmy do místní turistické atrakce: skalních obydlí, jejichž využití pro zpestření podepisování represmluv nám laskavě umožnili manželé Mencovi.

Při následném stolování u společné slavnostní tabule došlo i na vyhlášení nejlepšího looku večera (molo ovládli vyfintěný pan Kubelka, vyvinutý Šmehlíkorn a hustý bubeník Maroš) a v rámci nácviku na bankety i na rozhovor zpívajícího moderátora Jana Šedivého s odbarvenou Danou Brožkovou.

n e d ě l e

skalnatý middle na SI
Jen vrstevnice, skály, a deset let stará zelená. Advent se vydařil - nádherné slunečné počasí, 8°C. Radost poběhat.
[celkové výsledky]
[mapa D+Dj] [mezičasy D+Dj]
[mapa H+Hj] [mezičasy H+Hj]
[týmová soutěž o jackpot]

výsledky minibojovky, shora dolů, jeden tým nedorazil (pro větší fotku klikni na obrázek):













a ještě ti, kteří tentokrát přikládali pod kotel:




Příští akce RD+JRD je za dva měsíce - 20.1. Něco jsme nakousli. Buďte připraveni navázat!

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
prázdninové VT    19.-28.8.
Žabljak (MNE)  (JRD)
následující akce
SP série 3    24.-27.8.
Cesis (LAT)  (RD)
Kemp MS    28.8.-1.9.
Cesis (LAT)  (RD)
Euromeeting    1.-3.9.
Moss (NOR)  (RD)
Mapový kemp    4.-7.9.
Norsko  (RD)
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
Jak vyzrát na kyselinu?
Anaerobní toleranční trénink rozvíjí schopnost lépe ustát a odbourávat tvořící se laktát, který omezuje výkon. Pro orienťáka je vhodné např. běhat opakovaně 30-90" naplno do kopce s pauzou 2-3x delší. Doba úplného zotavení je dlouhá - 24-96 hodin. Tréninkový efekt je krátkodobý a úplně zmizí během měsíce. Používá se jako ladící trénink, 4-8 týdnů před závody.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN