CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Na první víkendovku zveme i osobní kouče
 
14.12.2011 | zobrazení 7000
Tréninkové aktivity RD se naplno rozběhnou prvními dvěma víkendovkami v lednu a únoru. Na obě akce zveme, jako už tradičně, i zájemce z řad nereprezentantů. A tentokrát bychom v lednu premiérově rádi nabídli účast i osobním koučům!


Náplní obou akcí je nejen prostý nácvik techniky, ale i další rozšiřování znalostní báze v tématech, která jsme otevřeli na úvodním srazu. A v neposlední řadě samozřejmě i cenná vzájemná motivace.

Obě akce jsou otevřené i pro nereprezentanty, kteří tak mají možnost se na této úrovni aktivně zapojit a porovnat.

Osobním koučům bychom rádi v rámci lednové víkendovky nabídli setkání, kde bychom se podělili o aktuální poznatky z úrovně RD a pokusili se společně nastínit některé konkrétní oblasti, které bychom ve vztahu k cílovému výkonu na mezinárodní scéně mohli v každodenním tréninku řešit lépe.

:: rozpis pro první dva reprevíkendy (leden + únor)

...a proč jsou obě akce na Hradubicku? Zejména kvůli tradičně nejistým klimatickým podmínkám - nízká nadmořská výška a relativní rovina dávají nejvyšší šance proveditelnosti našich tréninkových záměrů.
A za druhé - orienťák v rovinách paradoxně nepatří k rutinním záležitostem, a proto nám z tréninkového pohledu rozhodně má co dát. Fáze budou kvalitní.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
SP finále    29.9.-1.10.
Grindelwald (SUI)  (RD)
úvodní soustředění    16.–19. 11.
Novohradské hory  (JRD)
úvodní sraz RD    23.-26.11.
Litomyšl  (RD)
Obecná síla nejsou rostoucí bicepsy
Při OB se namáhají zejména svaly nohou a trupu. Do tréninku se tak zařazuje obecné posilování zaměřené zejména na vnitřní svaly, které se obvykle do pohybu nezapojují (proti disbalancím) a také na svalstvo trupu, které se tolik nezapojuje při tréninku po cestě (tzv. stabilita trupu). Takové posilování se provádí lehkou zátěží v mnoha opakováních. Kriticky důležitá je správnost provedení!
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN