CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Na první víkendovku zveme i osobní kouče
 
14.12.2011 | zobrazení 6678
Tréninkové aktivity RD se naplno rozběhnou prvními dvěma víkendovkami v lednu a únoru. Na obě akce zveme, jako už tradičně, i zájemce z řad nereprezentantů. A tentokrát bychom v lednu premiérově rádi nabídli účast i osobním koučům!


Náplní obou akcí je nejen prostý nácvik techniky, ale i další rozšiřování znalostní báze v tématech, která jsme otevřeli na úvodním srazu. A v neposlední řadě samozřejmě i cenná vzájemná motivace.

Obě akce jsou otevřené i pro nereprezentanty, kteří tak mají možnost se na této úrovni aktivně zapojit a porovnat.

Osobním koučům bychom rádi v rámci lednové víkendovky nabídli setkání, kde bychom se podělili o aktuální poznatky z úrovně RD a pokusili se společně nastínit některé konkrétní oblasti, které bychom ve vztahu k cílovému výkonu na mezinárodní scéně mohli v každodenním tréninku řešit lépe.

:: rozpis pro první dva reprevíkendy (leden + únor)

...a proč jsou obě akce na Hradubicku? Zejména kvůli tradičně nejistým klimatickým podmínkám - nízká nadmořská výška a relativní rovina dávají nejvyšší šance proveditelnosti našich tréninkových záměrů.
A za druhé - orienťák v rovinách paradoxně nepatří k rutinním záležitostem, a proto nám z tréninkového pohledu rozhodně má co dát. Fáze budou kvalitní.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
VT Švédsko    22.4.-1.5.
Hindas, Göteborg  (JRD)
následující akce
Nominačky MS    11.-14.5.
Voru (EST)  (RD)
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Rozcvičením k vyššímu výkonu i proti zranění
Rozcvička připravuje tělo na intenzivní námahu. Zahřeje organismus - lépe se transportuje kyslík i nervové signály. Např. klusání 5-10 min, svalová rozcvička, cvičení na zvýšení pulsu a na závěr stupňovaně 4x 60m. Protažení před startem je důležité (zlepšuje zapojení svalových vláken do pohybu), provádí se s kratšími výdržemi (cca 10-15s). Patří sem i koncentrace a mentální příprava před startem. Má vliv jak na výkon tak na prevenci zranění.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN