CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Víkendovka Tábor: Procházka málem medailistou mezi atlety
 
26.03.2012 | zobrazení 5062
Víkend na vyspělém jihu Čech představoval další ostrý test na prahu sezóny. Jan Procházka dlouho bojoval o medaili na MČR v krosu, Vojta Král pak všechny usadil svým výkonem ve druhém kole sprintů v půvabném Táboře a Honza Kalenda nám opět udělil pár rad, po kterých bychom mohli být všichni dobří třeba jako ti dva ;)


N O B  H O L E Č E K
odběhové cvičení
[trať H1]
[trať H2]
[trať H3]
[trať H4]
[trať D1]
[trať D2]
[trať D3]
[trať D4]

M Č R  V  K R O S U  2 0 1 2
Zajímavé porovnání - nejen výkonnostní, ale i v pohledu na věc. Ubitý golfový trávník je, zdá se, současný ideál krosové tratě. (Ale kopec stál za to.) A Jan Procházka je "skvělý krosař z Prahy, zároveň i docela slušný orientační běžec, člen širšího kádru reprezentace" ;)

výsledky




další fotky z krosu najdete u Petra Kadeřávka

P Ř E D N Á Š K A   J A N   K A L E N D A
[přednáška ke stažení]

P Ř E D N Á Š K A   P E T R   F O Ř T
[přednáška ke stažení]

T Á B O R S K É   S P R I N T Y
Závod "na objednávku" RD se vydařil. Moc díky skvěle fungující organizaci pod taktovkou Jirky Vébra. Určitě máte na to uspořádat i mnohem významnější podnik!
web Táborských sprintů

1.závod
[trať D21+D20] [trať H21] [trať H20]
výsledky - 1.závod
zákres postupů v Route Gadgetu: 1.závod

2.závod
[trať D21+D20] [trať H21] [trať H20]
výsledky - 2.závod
zákres postupů v Route Gadgetu: 2.závod









další fotky ze sprintů najdete m.j. u Petra Kadeřávka

 
tisk
  narozky dnes slaví
 Kateřina Chromá   
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
Jak vyzrát na kyselinu?
Anaerobní toleranční trénink rozvíjí schopnost lépe ustát a odbourávat tvořící se laktát, který omezuje výkon. Pro orienťáka je vhodné např. běhat opakovaně 30-90" naplno do kopce s pauzou 2-3x delší. Doba úplného zotavení je dlouhá - 24-96 hodin. Tréninkový efekt je krátkodobý a úplně zmizí během měsíce. Používá se jako ladící trénink, 4-8 týdnů před závody.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN