CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Začínáme!
 
13.07.2012 | zobrazení 2568
V táboře zapadlých vlastenců ve francouzském Premanonu skončilo období očekávání a od zítra se jede naostro. V metropoli olympijského světa se do boje vydá prvních šest statečných.


.


Poslední strategické pokyny, zkouška róby, zabalit svačinu, dokoukat film a spát.







Nad podobou semifinále v prostoru univerzitního campusu visí trochu otazník, centrem prostoru je komplex budov o více úrovních, pořadatelé ale slibují, že vše bude dle klíče ISSOM. 
Ženy startují od 9.01 h, muži od 10.01 h.

Finále v centru města, ale spíše na jih od historického středu, směrem k jezeru. Každopádně městská zástavba, modelové prostory parkového typu nebyly příliš relevantní. 
Ženy startují od 16.01 h, muži od 17.11 h.

Délky tratí

Sledujte stránku MS nebo  Kocbacha.

Startovky



 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
VT Švédsko    22.4.-1.5.
Hindas, Göteborg  (JRD)
následující akce
Nominačky MS    11.-14.5.
Voru (EST)  (RD)
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Jak vyzrát na kyselinu?
Anaerobní toleranční trénink rozvíjí schopnost lépe ustát a odbourávat tvořící se laktát, který omezuje výkon. Pro orienťáka je vhodné např. běhat opakovaně 30-90" naplno do kopce s pauzou 2-3x delší. Doba úplného zotavení je dlouhá - 24-96 hodin. Tréninkový efekt je krátkodobý a úplně zmizí během měsíce. Používá se jako ladící trénink, 4-8 týdnů před závody.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN