CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Jak to vidí Béďa - dementi
 
14.07.2012 | zobrazení 5206
Jsou informace, které by měly být uvedeny na pravou míru i přesto, že jsou prezentovány pouze jako osobní názor jediného člověka.


Normálně OB blogy čtu pouze výjimečně, natož abych reagoval, ale protože zde jde o blog asi nejčtenější a OB veřejností považovaný za poměrně seriózní, chtěl bych se pokusit tohoto vypuštěného zlého džina zavřít zpět do lahve.

Všechny juniorky, které se zúčastnily právě skončeného JMS na Slovensku se připravovaly, jak nejlépe mohly.
Všechny spekulace o tom, že netrénují a že jim ke spokojenosti stačí být nejlepší u nás jsou nesmyslné a jménem svým i ostatních členů realizačního týmu je jednoznačně odmítám.


Petr Kozák

 
tisk
  narozky dnes slaví
 Jakub Glonek   
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
Světové hry    25.-27.7.
Vratislav (POL)  (RD)
prázdninové VT    19.-28.8.
Žabljak (MNE)  (JRD)
SP série 3    24.-27.8.
Cesis (LAT)  (RD)
Kemp MS    28.8.-1.9.
Cesis (LAT)  (RD)
Euromeeting    1.-3.9.
Moss (NOR)  (RD)
Rozcvičením k vyššímu výkonu i proti zranění
Rozcvička připravuje tělo na intenzivní námahu. Zahřeje organismus - lépe se transportuje kyslík i nervové signály. Např. klusání 5-10 min, svalová rozcvička, cvičení na zvýšení pulsu a na závěr stupňovaně 4x 60m. Protažení před startem je důležité (zlepšuje zapojení svalových vláken do pohybu), provádí se s kratšími výdržemi (cca 10-15s). Patří sem i koncentrace a mentální příprava před startem. Má vliv jak na výkon tak na prevenci zranění.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN