CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Třetí závod SP, v úmorném vedru se Češi dočkali umístění v desítce
 
13.01.2013 | zobrazení 2185
Zásluhou Honzi Šedivého, který doběhl v závodě s hendikepovým startem na 9. místě a značně tak vylepšil své postavení po nevydařeném prologu (20. místo). Jan Procházka doběhl na pro něj již standartním 21. místě po 30. místě v prologu.


A mohlo být ještě veseleji, říká Honza Šedivý, který bojoval o 4. místo, jenže nevydařený postup na poslední kontrolu ho srazil na konečné 9. místo.

"Po startu jsem měl problém ostatním běžcům stačit, ale v polovině se trochu zpomalilo, tak jsem za to vzal a snažil se skupinu roztrhat. Cítil jsem se silný hlavně v kopcích, bohužel některí běžci mě udrželi a na konci kamarádsky předběhli" říká Honza Šedivý

Přesto je to nejlepší výsledek našich mužů v rámci prvního kola Světového poháru na Novém Zélandu. Finálový závod se běžel ve velkém vedru, předpověď slibovala 32 stupňů a navíc se běželo po pastvinách, kde se síla slunce ještě násobila a bylo vidět do velké dálky, takže téměř celé startovní pole utvořilo jednoho dlouhého hada. Tím se odzadu prokousával i Jan Procházka, který nakonec doběhl na pro něj již předem předplaceném na 21. místě.

"Stratoval jsem společně s Gernotem Kerschbaumerem, který dokázal z 30. místa vyšplhat až na 6. flek v cíli. Já bohužel dneska neměl sílu prokousat se skupinou přede mnou." říká trochu zklamaně Jan Procházka

 
web | tisk


týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
VT Švédsko    22.4.-1.5.
Hindas, Göteborg  (JRD)
následující akce
Nominačky MS    11.-14.5.
Voru (EST)  (RD)
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Jak vyzrát na kyselinu?
Anaerobní toleranční trénink rozvíjí schopnost lépe ustát a odbourávat tvořící se laktát, který omezuje výkon. Pro orienťáka je vhodné např. běhat opakovaně 30-90" naplno do kopce s pauzou 2-3x delší. Doba úplného zotavení je dlouhá - 24-96 hodin. Tréninkový efekt je krátkodobý a úplně zmizí během měsíce. Používá se jako ladící trénink, 4-8 týdnů před závody.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN