CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Třetí závod SP, v úmorném vedru se Češi dočkali umístění v desítce
 
13.01.2013 | zobrazení 2825
Zásluhou Honzi Šedivého, který doběhl v závodě s hendikepovým startem na 9. místě a značně tak vylepšil své postavení po nevydařeném prologu (20. místo). Jan Procházka doběhl na pro něj již standartním 21. místě po 30. místě v prologu.


A mohlo být ještě veseleji, říká Honza Šedivý, který bojoval o 4. místo, jenže nevydařený postup na poslední kontrolu ho srazil na konečné 9. místo.

"Po startu jsem měl problém ostatním běžcům stačit, ale v polovině se trochu zpomalilo, tak jsem za to vzal a snažil se skupinu roztrhat. Cítil jsem se silný hlavně v kopcích, bohužel některí běžci mě udrželi a na konci kamarádsky předběhli" říká Honza Šedivý

Přesto je to nejlepší výsledek našich mužů v rámci prvního kola Světového poháru na Novém Zélandu. Finálový závod se běžel ve velkém vedru, předpověď slibovala 32 stupňů a navíc se běželo po pastvinách, kde se síla slunce ještě násobila a bylo vidět do velké dálky, takže téměř celé startovní pole utvořilo jednoho dlouhého hada. Tím se odzadu prokousával i Jan Procházka, který nakonec doběhl na pro něj již předem předplaceném na 21. místě.

"Stratoval jsem společně s Gernotem Kerschbaumerem, který dokázal z 30. místa vyšplhat až na 6. flek v cíli. Já bohužel dneska neměl sílu prokousat se skupinou přede mnou." říká trochu zklamaně Jan Procházka

 
web | tisk


týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
K čemu jsou "ANP tréninky"?
Stěžejní fáze působící na rozvoj maximální spotřeby kyslíku a posunování anaerobního prahu. Mají centrální účinek, dají se trénovat alternativně. Podle posledních výzkumů je nejefektivnější běhat týdně 3-4 takové fáze s délkou zatížení nepřevyšující 30 minut. Vhodné je rozdělení do intervalů, např 3 minuty běh intenzitou 90% TFmax + 3 minuty odpočinek. (Do takové kategorie spadají i závody.)
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN