CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Letní akce
 
12.06.2003 | zobrazení 2955
Byly provedeny některé změny v plánu akcí na léto:

Zájezd na O-Ring se nekoná pro mizivý zájem (přihlásili se 1-2 zájemci).

Euromeeting v Drážďanech nebudeme obesílat, koliduje s 5D a nepředpokládáme, že bychom dali dokupy tým.

Prázdninový kemp ve Švédsku - bude v termínu cca 18-30 srpen. Podrobnejší informace o programu a podmínkách účasti se budu snažit zveřejnit co nejdřív. Zájemci z řad repre i aktualizované U23 se mi však mohou hlásit už teď.

Z jiného soudku: objednané tréninkové věci snad budou hotové začátkem července (průtahy vznikly zejména na mojí straně).

//Radovan

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
VT Švédsko    22.4.-1.5.
Hindas, Göteborg  (JRD)
následující akce
Nominačky MS    11.-14.5.
Voru (EST)  (RD)
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Pomalé a rychlé uhlohydráty
Některé uhlohydráty se štěpí rychleji než jiné. Rychlé uhlohydráty způsobují větší výkyvy hladiny krevního cukru než ty pomalé. Obecně by se měly konzumovat před závodem ty pomalé a po závodě ty rychlé. Příklady - pomalé: fazole, čočka, těstoviny, tmavý chléb, mléčné výrobky, jablko, banán, džus. Rychlé: vařená rýže, kornfleky, bílý chléb, vločková kaše, brambory.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN