CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









S repre do Slovinska - nová prázdninová akce
 
15.06.2003 | zobrazení 2795
Realizační tým RDD se rozhodl nahradit původně plánované akce O-Ring a Euromeeting příspěvkem na závody Orienteering-Online Cup ve Slovinsku v termínu 18.-20.7., kam se hodně lidí z manšaftu beztak chystalo. Akce nebude nijak formální, sledovaná ani organizovaná, jde nám jen o podporu výjezdu do netradičních terénů.


Organizační pokyny:
- RDD uhradí všem zájemcům z řad A,B i U23 startovné (za podmínky, že poběží pod značkou repre - kvůli účetnictví)
- dále bude proplacen příspěvek na dopravu v předpokládané výši cca 1000,- Kč na osobu. Doprava nebude nijak organizována - domluvte se podle zájmu do aut. Majitel auta předloží po akci účtenky za benzín na cestu tam a zpět (výlety do hor a k moři nehradíme), vyplní evidenci jízdy do určeného formuláře a přiloží ofocený velký techničák.
(Kdo pojede s někým mimo repre, domluví se s Radovanem na formě příspěvku individuálně.)
V tuto chvíli předpokládáme jedno auto Zdenča, Zuzka, Pavla, Dana. Mělo by jet i svazové auto, zájemci hlaste se mi.
- ubytování: nebude-li jiný požadavek, zamluvím tělocvičnu - ta v Bohynjské Bystrici je pěkná, moderní a prostorná
- závody přihlásí a na místě odprezentuje vedoucí akce - RN
Informace o závodech: http://www.orienteeringonline.net/cup/invitation.html

Nahlášení zájmu: Radovanovi do 26.6. nejlépe e-mailem na radovan@post.cz nebo na tel. 732 445679.

Radovan & Tom

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
prázdninové VT    19.-28.8.
Žabljak (MNE)  (JRD)
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
Doba zotavení je klíčem k růstu výkonnosti
Doba zotavení po tréninku závisí zejména na intenzitě, méně i na délce práce. Doby plného zotavení: nízká intenzita (60-75%) 6-36h, střední intenzita (75-85%) 12-48h, vysoká intenzita (85-95%) 24-72h, naplno (95-100%) 24-96h, speciální posilování/ anaerobní trénink 24-96h. Určující je i trénovanost jedince. Doba zotavení je klíčovou veličinou při smysluplném sestavování tréninkového plánu.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN