CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Bude bedna i v Badenu?
 
01.10.2013 | zobrazení 2088
Finále světového poháru bude opět hostit Švýcarsko, tentokrát padla volba na Baden. Češi budou chtít navázat na sympatické výkony z předchozích ročníků.


Do Švýcarska cestuje nepočetná výprava, která však opět cílí na první šestku, jako se to už v minulosti při tomto skvěle obsazeném a režírovaném podniku povedlo mnohokrát. Vždyť například v loňském roce nám v Sankt Gallenu zamávali z velké bedny Jan Šedivý a Vojta Král.

Spíše než snahou vybojovat body do SP je pro nás účast ve finálové sérii (vzhledem k současné nekonzistentní podobě SP) tradičně hlavně vkladem do kariérního růstu. Možností poprat se se světovou špičkou a dosáhnout cenných dílčích výsledků. Podařit se to může, mistrovské víkendy naznačily, že mnozí jsou ve formě.

Finále SP Švýcarsko - tým ČR:
D - Jana Knapová, Míša Omová, Dana Šafka Brožková
H - Vojta Král, Jan Procházka, Jan Šedivý, Miloš Nykodým (jako náhradník za původně nominovaného, ale zraněného Jana Petrželu)

Novinkou bude páteční tréninkový závod smíšených štafet, které se už příští rok poběží na MS v Itálii jako regulérní medailová disciplína. Každá zkušenost v tomto ohledu se tedy počítá. Za Česko si to tentokrát vyzkouší Jana Knapová, Míša Omová, Vojta Král a Jan Procházka.

Program finálové série:
4.10. smíšené štafety (start 15:00)
5.10. middle (D 12:00, H 14:30)
6.10. městský sprint (D 13:20, H 14:30)

finále SP - web akce

 
web | tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
úvodní soustředění    16.–19. 11.
Novohradské hory  (JRD)
úvodní sraz RD    23.-26.11.
Litomyšl  (RD)
Jak vyzrát na kyselinu?
Anaerobní toleranční trénink rozvíjí schopnost lépe ustát a odbourávat tvořící se laktát, který omezuje výkon. Pro orienťáka je vhodné např. běhat opakovaně 30-90" naplno do kopce s pauzou 2-3x delší. Doba úplného zotavení je dlouhá - 24-96 hodin. Tréninkový efekt je krátkodobý a úplně zmizí během měsíce. Používá se jako ladící trénink, 4-8 týdnů před závody.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN