CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Na točené v Tatrách
 
03.07.2003 | zobrazení 3360
Zájemci z řad nominovaných na MS nabírali v minulých dnech hrubou kondici v inspirujícím prostředí Vysokých Tater. Výběhy prosluněnými kamenitými dolinami na velikány v okolí Štrbského Plesa byly zpestřené o dva mapové tréninky v terénu podobném MS middle.


Skupina absolvovala následující program:

DEN 1 - cesta + úvodní výběh (kolem Soliska 2:10 h / 1000 m přev.)
DEN 2 - delší běh (Koprovský štít, 2:20 h / 1050 m); odpoledne mapový trénink Spálený - 3 okruhy á 1.2 km (jeden zpaměti)
DEN 3 - delší běh (část kolem Kriváně cca 30 km / 3:10 h / 1300 m, část Kriváň 3:10 h / 1500 m)
DEN 4 - rozklus + middle Christlová 5.1 km; odpoledne termál Vrbov
DEN 5 - delší běh (část Kriváň 2:55 h / 1350 m, část Rysy 2:40 h / 1200 m); cesta domů
(ženy měly samozřejmě program mírně modifikovaný)

Po večerech jsme pak konzultovali své tréninkové záměry s místním medvědobijcem Joe Wallnerem.

P.S.: Tatry si jako vhodný terén pro přípravu vybral i jeden z hlavních favoritů MS Emil Wingstedt, který tam podle posledních zpráv bude 14 dní trénovat s Mariánem Dávidíkem. V současné době by se na Štrbském Plese měli nacházet i nejlepší Poláci Banach a Porzycz.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
následující akce
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
dráhový test č. 2    2.6.
Praha - Děkanka  (JRD)
nominační krátká č. 2    3.6.
Řitka  (JRD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Jak efektivně trénovat? V lese!
Budeš dobrý v tom, co trénuješ (obecná pravda). Pokud to obrátíme: Chceš-li být v něčem dobrý, trénuj to! Pro orientačního běžce je nejdůležitějším tréninkem orientační běh vysoké intenzity. Všechno ostatní jsou alternativní formy tréninku, které využíváme proto, abychom rozvíjeli některou činnost zvlášť, z časoprostorových důvodů apod. OB vysoké intenzity je základem tréninku mnohých světových es.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN