CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Komentář k vyřazení
 
03.05.2014 | zobrazení 4006
Po dvanácti letech v dospělé reprezentaci si dávám pauzu. Na podzim čekáme s Honzou přírůstek do rodiny. Doufám, že vše půjde tak dobře jako dosud a budu se moci opět vrátit nejen k orienťáku, ale i do reprezentace.


Dvanáct let v repre bylo opravdu pestrých a mimo pěti medailí z MS znám díky nim i pár fajn lidí s kterými si mám co říct. Přede mnou jsou teď nové výzvy, ale už jsem viděla spoustu příkladů, jak jde mateřství úspěšně skloubit s tréninkem a závoděním, tak doufám že můj repre dres nebude ve skříni zahálet moc dlouho. Ovšem je pravda, že díky mírnějšímu tréninku (běhám teď volně 5x týdně 60´), začínám objevovat spousty jiných lákadel (výstavy, divadla, výlety, návštěvy, volné víkendy....), na které jsem dříve kvůli tréninku, závodům a soustředěním neměla čas. Uvidíme, zatím vítězí představa vrátit se naplno k tréninku. Dana Šafka Brožková

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
Pomalé a rychlé uhlohydráty
Některé uhlohydráty se štěpí rychleji než jiné. Rychlé uhlohydráty způsobují větší výkyvy hladiny krevního cukru než ty pomalé. Obecně by se měly konzumovat před závodem ty pomalé a po závodě ty rychlé. Příklady - pomalé: fazole, čočka, těstoviny, tmavý chléb, mléčné výrobky, jablko, banán, džus. Rychlé: vařená rýže, kornfleky, bílý chléb, vločková kaše, brambory.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN