CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Velikonoční JK nominačky - rekapitulace
 
21.04.2015 | zobrazení 2287
Bohatá velikonoční nadílka v anglickém Lake Districtu nám s britskou přímočarostí prozradila jak na tom skutečně aktuálně jsme. S mírným zpožděním nabízím rekapitulaci a nominační součet.

Jak je vidět, mezi kýčovitě kvetoucími narcisy dokázali někteří obstojně konkurovat světovým esům.

V řadě případů ale bohužel koleda skončila až neočekávaně krutým nářezem, což nás nutí k zamyšlení.

JK - celkový nominační součet CZE ...kromě bodů obsahuje i přehledy výsledků v jednotlivých závodech včetně ukazatele procentuální ztráty na vítěze.

Jednotlivé závody řečí výsledků a tratí:

01 - SPRINT LANCASTER

JK sprint WRE - výsledky a mezičasy
tracking D
tracking H
(Běželo se v hustě zastavěném prostoru a tomu odpovídá i kvalita trackingu.)

02 - MIDDLE ULPHA PARK

JK middle WRE - výsledky a mezičasy
tracking D
tracking H
(Tady bohužel nebyl téměř žádný GSM signál, je skoro zázrak, že nějaká data vůbec jsou...)

03 - LONG BIGLAND

JK long WRE - výsledky a mezičasy
tracking D
tracking H
(včetně Thierriho, který dobrovolně nesl naší GPSku)

04 - JK RELAY

JK štafety - výsledky
mapy - Route Gadget

Nominační proces nabral tentokrát vinou mé zdravotní indispozice zpoždění. Bude tomu věnována pozornost v nejbližších dnech.

/RN

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
mapový kemp RD    25.3.-2.4.
Clermont Ferrand (FRA)  (RD)
následující akce
VT Jablonecko    30.3.-2.4.
okolí Jablonce n. N.  (JRD)
nominačky SP    14.-16.4.
??  (RD)
VT Švédsko    22.4.-1.5.
Hindas, Göteborg  (JRD)
Nominačky MS    11.-14.5.
Voru (EST)  (RD)
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
Rozcvičením k vyššímu výkonu i proti zranění
Rozcvička připravuje tělo na intenzivní námahu. Zahřeje organismus - lépe se transportuje kyslík i nervové signály. Např. klusání 5-10 min, svalová rozcvička, cvičení na zvýšení pulsu a na závěr stupňovaně 4x 60m. Protažení před startem je důležité (zlepšuje zapojení svalových vláken do pohybu), provádí se s kratšími výdržemi (cca 10-15s). Patří sem i koncentrace a mentální příprava před startem. Má vliv jak na výkon tak na prevenci zranění.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN