CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Velikonoční JK nominačky - rekapitulace
 
21.04.2015 | zobrazení 1709
Bohatá velikonoční nadílka v anglickém Lake Districtu nám s britskou přímočarostí prozradila jak na tom skutečně aktuálně jsme. S mírným zpožděním nabízím rekapitulaci a nominační součet.

Jak je vidět, mezi kýčovitě kvetoucími narcisy dokázali někteří obstojně konkurovat světovým esům.

V řadě případů ale bohužel koleda skončila až neočekávaně krutým nářezem, což nás nutí k zamyšlení.

JK - celkový nominační součet CZE ...kromě bodů obsahuje i přehledy výsledků v jednotlivých závodech včetně ukazatele procentuální ztráty na vítěze.

Jednotlivé závody řečí výsledků a tratí:

01 - SPRINT LANCASTER

JK sprint WRE - výsledky a mezičasy
tracking D
tracking H
(Běželo se v hustě zastavěném prostoru a tomu odpovídá i kvalita trackingu.)

02 - MIDDLE ULPHA PARK

JK middle WRE - výsledky a mezičasy
tracking D
tracking H
(Tady bohužel nebyl téměř žádný GSM signál, je skoro zázrak, že nějaká data vůbec jsou...)

03 - LONG BIGLAND

JK long WRE - výsledky a mezičasy
tracking D
tracking H
(včetně Thierriho, který dobrovolně nesl naší GPSku)

04 - JK RELAY

JK štafety - výsledky
mapy - Route Gadget

Nominační proces nabral tentokrát vinou mé zdravotní indispozice zpoždění. Bude tomu věnována pozornost v nejbližších dnech.

/RN

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
nominační závody JMS2016    11.-12.6.
Podkrušnohoří  (JRD)
Nominačky MS    14.-15.6.
Strömstad SWE  (RD)
závěrečná příprava JMS 2016    26.-30.6.
Scuol (SUI)  (JRD)
kemp SWE 1    2.-6.7.
Strömstad SWE  (RD)
JMS 2016    8.-16.7.
Scuol (SUI)  (JRD)
Obecná síla nejsou rostoucí bicepsy
Při OB se namáhají zejména svaly nohou a trupu. Do tréninku se tak zařazuje obecné posilování zaměřené zejména na vnitřní svaly, které se obvykle do pohybu nezapojují (proti disbalancím) a také na svalstvo trupu, které se tolik nezapojuje při tréninku po cestě (tzv. stabilita trupu). Takové posilování se provádí lehkou zátěží v mnoha opakováních. Kriticky důležitá je správnost provedení!
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN