CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Velikonoční JK nominačky - rekapitulace
 
21.04.2015 | zobrazení 1865
Bohatá velikonoční nadílka v anglickém Lake Districtu nám s britskou přímočarostí prozradila jak na tom skutečně aktuálně jsme. S mírným zpožděním nabízím rekapitulaci a nominační součet.

Jak je vidět, mezi kýčovitě kvetoucími narcisy dokázali někteří obstojně konkurovat světovým esům.

V řadě případů ale bohužel koleda skončila až neočekávaně krutým nářezem, což nás nutí k zamyšlení.

JK - celkový nominační součet CZE ...kromě bodů obsahuje i přehledy výsledků v jednotlivých závodech včetně ukazatele procentuální ztráty na vítěze.

Jednotlivé závody řečí výsledků a tratí:

01 - SPRINT LANCASTER

JK sprint WRE - výsledky a mezičasy
tracking D
tracking H
(Běželo se v hustě zastavěném prostoru a tomu odpovídá i kvalita trackingu.)

02 - MIDDLE ULPHA PARK

JK middle WRE - výsledky a mezičasy
tracking D
tracking H
(Tady bohužel nebyl téměř žádný GSM signál, je skoro zázrak, že nějaká data vůbec jsou...)

03 - LONG BIGLAND

JK long WRE - výsledky a mezičasy
tracking D
tracking H
(včetně Thierriho, který dobrovolně nesl naší GPSku)

04 - JK RELAY

JK štafety - výsledky
mapy - Route Gadget

Nominační proces nabral tentokrát vinou mé zdravotní indispozice zpoždění. Bude tomu věnována pozornost v nejbližších dnech.

/RN

 
tisk
  narozky dnes slaví
 Pavel Kubát   
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
prázdninové VT    20.-30.8.
Ed, Švédsko  (JRD)
Mistrovství světa    20.-27.8.
Strömstad SWE  (RD)
následující akce
Zářiofka    23.-25.9.
??  (RD)
Finále SP    14.-16.10.
Aarau SUI  (RD)
K čemu jsou "ANP tréninky"?
Stěžejní fáze působící na rozvoj maximální spotřeby kyslíku a posunování anaerobního prahu. Mají centrální účinek, dají se trénovat alternativně. Podle posledních výzkumů je nejefektivnější běhat týdně 3-4 takové fáze s délkou zatížení nepřevyšující 30 minut. Vhodné je rozdělení do intervalů, např 3 minuty běh intenzitou 90% TFmax + 3 minuty odpočinek. (Do takové kategorie spadají i závody.)
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN