CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









MS 2015: Představovačka sprintové štafety
 
01.08.2015 | zobrazení 2099
Tři sprintery, kteří se už v pátek úspěšně poprali o finále, doplní ve smíšené štafetě Honza Procházka. Oporu českého týmu asi není potřeba představovat, ale pojďme to pro pořádek udělat. S čím tedy přijel na své deváté mistrovství světa?

Jan Procházka
Věk: 31
Oddíl: Praga Praha/Kalevan Rasti (FIN)
Účast na MS: podeváté
Nejlepší výsledek: 1. štafety (2012), 7. sprint (2008)
Na MS ještě běží: middle, štafety, long


Jak se cítíš před MS a v jaké jsi přiletěl formě?
Uvidíme, sám budu překvapený. Je pravda, že posledních 14 dní jsem v porovnání s tím, co dělám normálně, skoro netrénoval a doufám, že to vystřelí nahoru.
S jakým výsledkem budeš spokojený?
Loni jsem jel na MS a říkal, že umístění do desítky je super. Letos zatím ta sezona nebyla úplně podle předpokladů, ale ty cíle musí být stejný. Přeci jen stárnu, takže cokoliv do desítky je super. A cokoliv výš je nadstandard.
Co čekáš od terénu a jak ti bude sedět?
Řekl bych, že terény jsou pro mě svým způsobem jako stvořený, protože middle bude fakt fyzicky náročnej, ale přitom technicky docela jednoduchej. Long naopak bude o zkušenostech, které jsem už taky nějaké nasbíral a štafety budou naopak opravdu rychlý, takže tam máme v tomhle složení šanci konkurovat světu.
Existuje lochneska?
Minimálně existuje skvělej byznys založenej na něčem, co možná neexistuje.

/Zhaly
Photo: worldofo.com

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
VT Švédsko    22.4.-1.5.
Hindas, Göteborg  (JRD)
následující akce
Nominačky MS    11.-14.5.
Voru (EST)  (RD)
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Doba zotavení je klíčem k růstu výkonnosti
Doba zotavení po tréninku závisí zejména na intenzitě, méně i na délce práce. Doby plného zotavení: nízká intenzita (60-75%) 6-36h, střední intenzita (75-85%) 12-48h, vysoká intenzita (85-95%) 24-72h, naplno (95-100%) 24-96h, speciální posilování/ anaerobní trénink 24-96h. Určující je i trénovanost jedince. Doba zotavení je klíčovou veličinou při smysluplném sestavování tréninkového plánu.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN