CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









"Než začneš psát tréninkový plán" - trenérská víkendovka na Valašsku
 
09.12.2015 | zobrazení 2773
16.-17. ledna se koná ve Zlíně menší trenérský seminář, zaměřený na soudobé efektivní principy tréninku pro OB. Cílem je uceleně projít základní principy od fyziologie, přes systém tréninku, navigační průpravu až po budování schopnosti podat stabilní výkon.

Akce bude probíhat cca od soboty 10h do nedělního oběda.

Přednáší Radek Novotný.

Ještě jsou nějaká volná místa, případní zájemci se mohou hlásit u Evy Pekárkové: evinapekarkova@seznam.cz.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
prázdninové VT    19.-28.8.
Žabljak (MNE)  (JRD)
následující akce
SP série 3    24.-27.8.
Cesis (LAT)  (RD)
Kemp MS    28.8.-1.9.
Cesis (LAT)  (RD)
Euromeeting    1.-3.9.
Moss (NOR)  (RD)
Mapový kemp    4.-7.9.
Norsko  (RD)
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
Pomalé a rychlé uhlohydráty
Některé uhlohydráty se štěpí rychleji než jiné. Rychlé uhlohydráty způsobují větší výkyvy hladiny krevního cukru než ty pomalé. Obecně by se měly konzumovat před závodem ty pomalé a po závodě ty rychlé. Příklady - pomalé: fazole, čočka, těstoviny, tmavý chléb, mléčné výrobky, jablko, banán, džus. Rychlé: vařená rýže, kornfleky, bílý chléb, vločková kaše, brambory.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN