CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









BinGo a MaDo závodili v PWT
 
25.10.2003 | zobrazení 2972
ČT - SO se ve Švédsku běžely 3 závody finálové série PWT.


Konkurence se i přes značně pokročilou roční dobu sešla opět světová, zejména v mužích. A ačkoliv se to čistě z umístění nemusí zdát, Bingo podal tři solidní výkony. Přestože žádná z jeho ztrát nebyla větší než 36 vteřin, nejlepším umístěním bylo "až" 12. místo v druhém závodě v Jönköpingu. Výše jmenovaná ztráta pak stačila ve finále PWT v Eksjö dokonce jen na 22. místo...

V ženách měla Martina možnost spravit si chuť po nevydařené sprinterské premiéře na MS. V početně trochu slabším poli si vyběhla několik bodů do celkového hodnocení PWT (boduje prvních patnáct) a určitě získala vzácné zkušenosti a motivaci do dalších sprintů.

Celkovými vítězi PWT2003 se stali Anne Margrethe Hausken (NOR) a Thierry Gueorgieu (FRA).

Příští rok začne PWT v březnu v slunné jižní Itálii. Květnové pokračování bude hostit opět Česká Republika, tentokrát společně se Slovenskem.

Z výsledků:

Växjö:
D - 1. Niggli SUI 14:54, 12. MaDo 16:37
H - 1. Mamleev RUS 13:12, 16. Bingo 13:41

Jönköping:
D - 1. Höjsgaard SWE 14:59, 17. MaDo 17:06
H - 1. Schneider SUI 12:36, 12. Bingo 13:15

Eksjö - finále A:
D - 1. Hausken NOR 13:59, 14. MaDo 15:34
H - 1. Wingstedt SWE 12:18, 22. Bingo 12:54

Více na www.pwt.org.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
VT Švédsko    22.4.-1.5.
Hindas, Göteborg  (JRD)
následující akce
Nominačky MS    11.-14.5.
Voru (EST)  (RD)
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
K čemu jsou "ANP tréninky"?
Stěžejní fáze působící na rozvoj maximální spotřeby kyslíku a posunování anaerobního prahu. Mají centrální účinek, dají se trénovat alternativně. Podle posledních výzkumů je nejefektivnější běhat týdně 3-4 takové fáze s délkou zatížení nepřevyšující 30 minut. Vhodné je rozdělení do intervalů, např 3 minuty běh intenzitou 90% TFmax + 3 minuty odpočinek. (Do takové kategorie spadají i závody.)
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN