CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Závěrečná příprava JMS 2016
 
02.07.2016 | zobrazení 2132
Protože juniorský šampionát je už opravdu za dveřmi, vyrazili jsme přímo z krátké trati na poslední soustředění do dějiště JMS.

Absolvovali jsme pět mapových tréninků, přičemž čtyři byly připraveny samotnými pořadateli. Trénink klasiky jsme si zajišťovali sami a vypravili jsme se do poněkud vzdálenější Arosy, kde se loni v říjnu běžel světový pohár.

Cílem akce bylo seznámení se:
- s terénem, kdy některé tréninkové prostory přímo sousedily se závodními,
- se stylem mapování,
- zjistit, jak si rozvrhnout závodní tempo s ohledem na nadmořskou výšku a kopcovitý profil tratí.

Další výhodou pro psychiku závodníků bude i to, že využijeme na samotném JMS stejné ubytování jako při závěrečné přípravě a odpadne tak stresový faktor neznámého prostředí.

Tratě a mapy:
- trať middle Lavin
- trať štafety Tarasp Fontana
- GPS tracking middle Susch - všichni
- GPS tracking klasika Arosa - juniorky
- GPS tracking klasika Arosa - junioři
- trať sprint Ardez


Program JMS:
sobota 9/7 - model sprint a klasika
neděle 10/7 - závod ve sprintu
pondělí 11/7 - závod na klasické trati
úterý 12/7 - model krátká trať a štafety
středa 13/7 - závod kvalifikace krátké trati
čtvrtek 14/7 - závod finále krátké trati
pátek 15/7 - závod štafet

JWOC 2016

Na letošním JMS se v českém týmu objeví dva závodníci, kteří budou startovat již po třetí, ale také šest převážně mladších závodníků, kteří si odbudou svoji premiéru.
Držte nám všem palce a doufáme, že uslyšíme české fanoušky i v cílových arénách.

Košík a spol.

 
tisk
  narozky dnes slaví
 Radek Novotný   
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
úvodní soustředění    16.–19. 11.
Novohradské hory  (JRD)
úvodní sraz RD    23.-26.11.
Litomyšl  (RD)
Pomalé a rychlé uhlohydráty
Některé uhlohydráty se štěpí rychleji než jiné. Rychlé uhlohydráty způsobují větší výkyvy hladiny krevního cukru než ty pomalé. Obecně by se měly konzumovat před závodem ty pomalé a po závodě ty rychlé. Příklady - pomalé: fazole, čočka, těstoviny, tmavý chléb, mléčné výrobky, jablko, banán, džus. Rychlé: vařená rýže, kornfleky, bílý chléb, vločková kaše, brambory.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN