CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Závěrečná příprava JMS 2016
 
02.07.2016 | zobrazení 1829
Protože juniorský šampionát je už opravdu za dveřmi, vyrazili jsme přímo z krátké trati na poslední soustředění do dějiště JMS.

Absolvovali jsme pět mapových tréninků, přičemž čtyři byly připraveny samotnými pořadateli. Trénink klasiky jsme si zajišťovali sami a vypravili jsme se do poněkud vzdálenější Arosy, kde se loni v říjnu běžel světový pohár.

Cílem akce bylo seznámení se:
- s terénem, kdy některé tréninkové prostory přímo sousedily se závodními,
- se stylem mapování,
- zjistit, jak si rozvrhnout závodní tempo s ohledem na nadmořskou výšku a kopcovitý profil tratí.

Další výhodou pro psychiku závodníků bude i to, že využijeme na samotném JMS stejné ubytování jako při závěrečné přípravě a odpadne tak stresový faktor neznámého prostředí.

Tratě a mapy:
- trať middle Lavin
- trať štafety Tarasp Fontana
- GPS tracking middle Susch - všichni
- GPS tracking klasika Arosa - juniorky
- GPS tracking klasika Arosa - junioři
- trať sprint Ardez


Program JMS:
sobota 9/7 - model sprint a klasika
neděle 10/7 - závod ve sprintu
pondělí 11/7 - závod na klasické trati
úterý 12/7 - model krátká trať a štafety
středa 13/7 - závod kvalifikace krátké trati
čtvrtek 14/7 - závod finále krátké trati
pátek 15/7 - závod štafet

JWOC 2016

Na letošním JMS se v českém týmu objeví dva závodníci, kteří budou startovat již po třetí, ale také šest převážně mladších závodníků, kteří si odbudou svoji premiéru.
Držte nám všem palce a doufáme, že uslyšíme české fanoušky i v cílových arénách.

Košík a spol.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
prázdninové VT    19.-28.8.
Žabljak (MNE)  (JRD)
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
Jak vyzrát na kyselinu?
Anaerobní toleranční trénink rozvíjí schopnost lépe ustát a odbourávat tvořící se laktát, který omezuje výkon. Pro orienťáka je vhodné např. běhat opakovaně 30-90" naplno do kopce s pauzou 2-3x delší. Doba úplného zotavení je dlouhá - 24-96 hodin. Tréninkový efekt je krátkodobý a úplně zmizí během měsíce. Používá se jako ladící trénink, 4-8 týdnů před závody.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN