CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









JMS 2016: juniorky úspěšné na sprintu
 
10.07.2016 | zobrazení 1460
V rozpáleném Scuolu se na tratích sprintu bojovalo o první sadu medailí.

Naši závodníci sice stupně vítězů neohrozili, ale hned 3 české juniorky se umístily na pomezí první a druhé desítky. Nejvíce se dařilo teprve 17 leté Barče Chaloupské, která po bezchybném výkonu po celé trati vybojovala 8. místo. 4 místa za ní a pouhých 10 sekund byla Peťa Hančová a další 4 místa zpět Terka Čechová (27. Klára Novotná, 28. Anička Štičková a 38. Terka Nováková).

Našim borcům těsně unikla první dvacítka - 22. Vojta Kettner, 26. Vojta Sýkora, 28. Kuba Glonek (42. Matouš Fürst, 77. Štěpán Mudrák, Honza Čech bohužel vynechal jednu kontrolu).

Mistrovská trať by se dala rozdělit do 3 pasáží, kdy první nabídla jednodušší postupy víceméně po rovině nebo z kopce, dlouhý postup zavedl závodníky do klikatých uliček ve spodní části města a fyzicky náročný závěr se odehrával na otevřeném prostranství s umělými překážkami. Dlouhý postup byl až o 20-30 sekund výhodnější na variantě "přímo" přes most a dále přes parčík do staré zástavby oproti variantě horem po promenádě. Není ale bez zajímavosti, že i vítěz juniorů Joey Hadorn zvolil vrchní pomalejší variantu.

Zítra se přesouváme výše do hor. Čeká nás královská klasika, která i díky okolním scenériím slibuje výjimečný zážitek.

Mapy s GPS trackingem, mezičasy, fotky atd. zde.

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
SP Finsko    23.-28.5.
Lohja  (RD)
následující akce
WOC kemp    29.5.-6.6.
Otepää (EST)  (RD)
dráhový test č. 2    2.6.
Praha - Děkanka  (JRD)
nominační krátká č. 2    3.6.
Řitka  (JRD)
závěrečná příprava JMS    12.-21.6.
Tampere (FIN)  (JRD)
JMS 2017    8.-16.7.
Tampere (FIN)  (JRD)
Trénuješ? Spi a jez!
Tr.efekt = trénink + (zotavení, regenerace, spánek) + jídlo. Trénink vede nejprve k okamžitému poklesu výkonnosti, po zotavení však tělo kompenzuje předchozí strast zvýšením své kapacity (tzv. superkompenzační efekt). To je smyslem tréninku. Bez pořádného odpočinku a stravy k tomu nedojde!
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN