CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Nominace pro SP Švýcarsko
 
05.10.2016 | zobrazení 1691
I letos končí světová sezóna v jámě lvové. Tedy ve Švýcarsku, konkrétně v Aarau. A přestože pro jádro týmu je to už hoódně natažené, věříme, že aktuální forma některých opor stále slibuje šanci že se nestaneme jen vhozenou potravou.

SP ŠVÝCARSKO - nominace

Výsledná nominace už odráží i případný nezájem oslovených o účast na této sérii.

Prvním závodem budou smíšené štafety. Vloni tu naši doběhli čtvrtí, letos na ME pátí a na MS šestí. Tenhle tým má ale na víc! ;)

Tentokrát nasazujeme jen jeden mix a ostatní se tak můžou plně soustředit na sobotní klasiku. Terén by nám měl celkem vyhovovat, klasický Mitelland. Pořadatelé uvádějí, že nejpodobnějším prostorem je nedaleká mapa Langenthal, na které jsme shodou okolností měli v roce 2012 nominačky pro švýcarské MS. Zajímavostí bude tentokrát start po dvojicích. Snad to znamená, že každý si poběží svůj okruh a ne že to po zkušenosti z MS začně IOF párovat transparentně už rovnou na startu...

V neděli pak tečku za letošní sezónou obstará tradiční městský sprint. A jako tradičně i letos poběží finále A jen nejlepších 40 přítomných závodníků v pořadí SP. Z nominovaných mají účast ve finále A jistou Vojta (11. v SP), Denisa (22.) a Miloš (26.) Hodně blízko je 41. Jan Petržela. Při nějakém bodovém zisku ze sobotní klasiky a po proškrtání nepřítomných by to mohlo vyjít i Janě (52.) a Pájovi (59.). U ostatních je to samozřejmě také možné, ale museli by klasiku zaběhnout na velkou bednu.

stránky SP Švýcarsko

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
prázdninové VT    19.-28.8.
Žabljak (MNE)  (JRD)
následující akce
SP série 3    24.-27.8.
Cesis (LAT)  (RD)
Kemp MS    28.8.-1.9.
Cesis (LAT)  (RD)
Euromeeting    1.-3.9.
Moss (NOR)  (RD)
Mapový kemp    4.-7.9.
Norsko  (RD)
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
Rozcvičením k vyššímu výkonu i proti zranění
Rozcvička připravuje tělo na intenzivní námahu. Zahřeje organismus - lépe se transportuje kyslík i nervové signály. Např. klusání 5-10 min, svalová rozcvička, cvičení na zvýšení pulsu a na závěr stupňovaně 4x 60m. Protažení před startem je důležité (zlepšuje zapojení svalových vláken do pohybu), provádí se s kratšími výdržemi (cca 10-15s). Patří sem i koncentrace a mentální příprava před startem. Má vliv jak na výkon tak na prevenci zranění.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN