CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Ondra Semík

Klub v ČR: SK Kamenice
Klub v zahraničí: Rajamäen Rykmentti
Zaměstnání: student, PřF UK
Osobní trenér:
Mobil ČR: +420 721270081
Tel. zahraničí:
Email:semik.ondra@seznam.cz
Osobní web:
Úspěchy:
World cup Aarau 2016
36. long
World cup Arosa 2015
23. long
41. middle
JWOC 2014
11. long
2. štafety

týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
Pomalé a rychlé uhlohydráty
Některé uhlohydráty se štěpí rychleji než jiné. Rychlé uhlohydráty způsobují větší výkyvy hladiny krevního cukru než ty pomalé. Obecně by se měly konzumovat před závodem ty pomalé a po závodě ty rychlé. Příklady - pomalé: fazole, čočka, těstoviny, tmavý chléb, mléčné výrobky, jablko, banán, džus. Rychlé: vařená rýže, kornfleky, bílý chléb, vločková kaše, brambory.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN