CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Daniel Vandas

Klub v ČR: OK 99 Hradec Králové
Klub v zahraničí:
Zaměstnání: student
Osobní trenér:Milan Novotný
Mobil ČR: n/a
Tel. zahraničí: n/a
Email:daniel.vandas@seznam.cz
Osobní web:
Úspěchy:
2014
 EYOC
  1.místo klasika
  3.místo štafeta
 MČR
  2.místo sprint
2015
 EYOC
  4.místo klasika
 MČR
  2.místo NOB
  2.místo sprint

týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
Rozcvičením k vyššímu výkonu i proti zranění
Rozcvička připravuje tělo na intenzivní námahu. Zahřeje organismus - lépe se transportuje kyslík i nervové signály. Např. klusání 5-10 min, svalová rozcvička, cvičení na zvýšení pulsu a na závěr stupňovaně 4x 60m. Protažení před startem je důležité (zlepšuje zapojení svalových vláken do pohybu), provádí se s kratšími výdržemi (cca 10-15s). Patří sem i koncentrace a mentální příprava před startem. Má vliv jak na výkon tak na prevenci zranění.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN