CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Ondřej Hlaváč

Klub v ČR: SK Žabovřesky Brno
Klub v zahraničí:
Zaměstnání: Gymnázium Matyáše Lercha
Osobní trenér:Radovan Čech
Mobil ČR: n/a
Tel. zahraničí:
Email:ondra.gnom@gmail.com
Osobní web:
Úspěchy:
8, 10.místo EYOC 2015
1.místo MČR Štafet 2015
2.místo MČR Middle 2015
2.místo v ŽA 2015
13.místo EYSOC 2015

týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
Jak vyzrát na kyselinu?
Anaerobní toleranční trénink rozvíjí schopnost lépe ustát a odbourávat tvořící se laktát, který omezuje výkon. Pro orienťáka je vhodné např. běhat opakovaně 30-90" naplno do kopce s pauzou 2-3x delší. Doba úplného zotavení je dlouhá - 24-96 hodin. Tréninkový efekt je krátkodobý a úplně zmizí během měsíce. Používá se jako ladící trénink, 4-8 týdnů před závody.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN