CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









stav přihlášek na akci
informativní výpis pro veřejnou zónu

akce: nominační sprint
datum: 20.5.
místo: Javorník

přihlášení

  Datum Kdo .

omluvení

  Datum Kdo .
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
JEC 2017    28.9.-1.10.
Fürstenfeld (AUT)  (JRD)
SP finále    29.9.-1.10.
Grindelwald (SUI)  (RD)
úvodní soustředění    16.–19. 11.
Novohradské hory  (JRD)
úvodní sraz RD    23.-26.11.
Litomyšl  (RD)
Rozcvičením k vyššímu výkonu i proti zranění
Rozcvička připravuje tělo na intenzivní námahu. Zahřeje organismus - lépe se transportuje kyslík i nervové signály. Např. klusání 5-10 min, svalová rozcvička, cvičení na zvýšení pulsu a na závěr stupňovaně 4x 60m. Protažení před startem je důležité (zlepšuje zapojení svalových vláken do pohybu), provádí se s kratšími výdržemi (cca 10-15s). Patří sem i koncentrace a mentální příprava před startem. Má vliv jak na výkon tak na prevenci zranění.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN